Få dual boot tilbage?
Fra : sls \(2770\)

Dato : 11-12-09 16:59

Jeg har windows og linux på hver sin partition på min HD, men efter jeg har
reinstalleret windows er dualboot forsvundet.
Den har nok ligge på windows partitionen som er formateret

Kan jeg komme til at boot i linux igen uden at skulle formatere..
Mener det er ubunto jeg har.

Mvh Sid

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 11-12-09 17:10

Den Fri, 11 Dec 2009 16:59:21 +0100 skrev sls \(2770\):

> [...]
> windows partitionen som er formateret
>
> Kan jeg komme til at boot i linux igen uden at skulle formatere.. Mener

https://help.ubuntu.com/community/RecoveringUbuntuAfterInstallingWindows

Vær lige opmærksom på at bruge den Live cd du installerede Ubuntu med.

--
/home/karlerik/Dokumenter/signatur.txt

Fra : sls \(2770\)

Dato : 13-12-09 11:53

"Karl Erik Christensen" <none@none.invalid.co> skrev i meddelelsen

> https://help.ubuntu.com/community/RecoveringUbuntuAfterInstallingWindows
>
> Vær lige opmærksom på at bruge den Live cd du installerede Ubuntu med.

Takker, ser om jeg kan finde ud af det

Mvh Sid