sønnemand skal ha ny pc (counterstrike)
Fra : carsten

Dato : 10-12-09 22:13

Sønnemand skal ha ny pc, han spiller kun counterstrike via steam.
Skal man afinstallere halflife/counterstrike på en speciel måde, eller kan
jeg blot inst. det igen på den nye pc med samme produkt kode, og så bare
spille med hans steamkonto bagefter ?

pft

Carsten

Fra : Per Nielsen

Dato : 10-12-09 22:28

carsten formulerede spørgsmålet:
> [...]
> jeg blot inst. det igen på den nye pc med samme produkt kode, og så bare

Det er bare at installere Steam på ny og logge på den samme konto. Det
kan tage lid tid at downloade og installere de spil i har købt via
Steam, men det er så også det.

Fra : carsten

Dato : 10-12-09 22:29

> Det er bare at installere Steam på ny og logge på den samme konto. Det kan
> tage lid tid at downloade og installere de spil i har købt via Steam, men
> det er så også det.

Ok den klarer så halflife osv ?

Mvh Carsten

Fra : Per Nielsen

Dato : 10-12-09 23:01

carsten kom med denne ide:
> Ok den klarer så halflife osv ?

Alt hvad du har på skiver og/eller bestilt via Steam.

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 12-12-09 21:15

"Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:4b216f99$0$270$14726298@news.sunsite.dk...
> carsten kom med denne ide:
>
> Alt hvad du har på skiver og/eller bestilt via Steam.

Og så vidt jeg ved, kan man bruge spillene på en vilkårligt antal pc'er (bare ikke på samme tid selvfølgelig). Installer Steam, log
på, og så downloader den automatisk alle de spil du har på din konto på den aktuelle maskine.

mvh Frank