Independence Day, filmen fra 1996
Fra : Jesus-loves-you

Dato : 10-12-09 14:45

http://da.wikipedia.org/wiki/Independence_Day_%28film%29
http://en.wikipedia.org/wiki/Independence_Day_%28movie%29

> Running time 145 min. (Theatrical)
> 153 min. (Special Edition)

Hej NG,

Øh ...

Jeg skal bruge nogle oplysninger fra filmen fra 1996 'Independence Day',
men min video-maskine er desværre gået i stykker, og den jeg benytter i
stedet for viser desværre ikke tiden korrekt, men ...

På et tidspunkt i filmen skifter scenen fra den 3. Juli til den 4. Juli, altså
selve den dag, som er Amerikanernes nationaldag.

Det skulle vist nok ske til tiden 01 hour 14 min 35 sec

Men er dette korrekt ?

(Videoen viser 01:30:36)

With kind regards,
Last OUTPUT: 69 news:4b20ed5c$0$269$14726298@news.sunsite.dk
http://sites.google.com/site/kallmusic001 File no: 10170

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 20-01-10 13:32

"Jesus-loves-you" <John15.13@1.John4.8.Heaven> skrev i en meddelelse news:4b20fb4e$0$272$14726298@news.sunsite.dk...
> [...]
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-)

I går sendte TV3+ filmen og her sker hændelsen til ca. tiden ...

01 hour 30 min 32 sec

10445