Citat fra hvilken film
Fra : Bjarne K.

Dato : 09-12-09 19:16

Jeg er tvivl om, at citatet i det hele taget, stammer fra en film, men jeg
prøver alligevel lykken her i gruppen.

Forleden jeg var ved at lave noget ved bilen, hørte jeg mig selv sige:

"Listen to that engine purr"

Det har forfulgt mig siden (som en dårlig sang der ikke vil forlade ens
hjerne igen).

Nogen der ved hvilken film det kunne stamme fra. Jeg har selvfølgelig
googlet først, men uden at finde noget.

Bjarne K.

Fra : Martin [TMM]

Dato : 09-12-09 21:18

Hej
On 09-12-2009 19:16, Bjarne K. wrote:
> Nogen der ved hvilken film det kunne stamme fra. Jeg har selvfølgelig
> googlet først, men uden at finde noget.

Jeg tror ikke at det er en film du har hørt det i, men nærmere kunne det
være i Mythbusters introen fra discovery channel.
Frit udfra hukommelsen mener jeg faktisk han siger "listen to that baby
purr".

Mvh
Martin

Fra : Bjarne K.

Dato : 09-12-09 22:24

"Martin [TMM]" <tmm@trutter.dk> wrote in message
> [...]
> være i Mythbusters introen fra discovery channel.
> Frit udfra hukommelsen mener jeg faktisk han siger "listen to that baby

Jeg er ret sikker på, at det ikke er Mythbusters, selvom det er et af mine
ynglingsprogrammer.
Jeg er også ret sikker på, at det stemmer fra enten en film eller måske et
computer spil. (men er som sagt ikke 100%, og jeg skal nok lytte efter, hvad
der bliver sagt, næste gang jeg ser mythbusters)

Det bliver forøvrigt sagt på en ganske bestem måde, hvor tryk er på _
Altså Listen to _that_ engine _purr_

Bjarne K.