Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Skt. Annæ vester ejd.adm.
Fra : Elmer

Dato : 08-12-09 22:22

Er der nogen her som kender nævnte advokatfirma.

De annoncerer med billige ejendomshandler og derfor valgte jeg Skt. Annæ
vester ejd.adm.
Nu er handelen næsten overstået, (jeg mangler at få en slutopgørelse )og
så er kommunikationen (mail) gået helt i stå. Skt. Annæ vester ejd.adm.
svarer ikke på mine mails. Desværre tror jeg at de ikke svarer, fordi
jeg har lidt penge tilgode hos Skt. Annæ vester ejd.adm.

Hvad skal jeg gøre?

Elmer

Fra : Stig Rasmussen

Dato : 07-01-10 23:03

"Elmer" <elmer@engineer.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> svarer ikke på mine mails. Desværre tror jeg at de ikke svarer, fordi jeg
> har lidt penge tilgode hos Skt. Annæ vester ejd.adm.

Jeg har altid fået super behandling hos Vilsøe advokater

Fra : Elmer

Dato : 10-01-10 12:13

Stig Rasmussen skrev:
> "Elmer" <elmer@engineer.com> skrev i en meddelelse

> Jeg har altid fået super behandling hos Vilsøe advokater.

Det vil jeg gerne tro, men er Vilsøe = Sct.Annæ ?

Elmer

Fra : Jesper Lund

Dato : 10-01-10 15:12

Elmer wrote:

> Det vil jeg gerne tro, men er Vilsøe = Sct.Annæ ?

Vilsøe er et advokatfirma med speciale i ejendomshandler. Jeg er ikke
bekendt med at de opererer under andre navne (binavne).

I øvrigt: i dag må andre end advokater berigtige og rådgive om
ejendomshandler (skødeskrivning, refusionsopgørelse, tinglysning, etc
etc), men kun advokater må annoncere med at de er "advokater". Hvis et
firma ikke bruger ordet "advokat" i deres navn eller markedsføring, men
mere generelle ord som "ejendomsadministration", kan du være ret sikker
på at de ikke er advokater.

--
Jesper Lund