Agurketid ????
Fra : Pwh

Dato : 08-12-09 21:01

Synes ikke at medierne har været befængt med
kamphundeangreb på det sidste.
Er det så fordi at det er aftagne, eller er det fordi
at medierne har fået noget bedre at skrive om.

Jeg tænker mit, tror da nok at "muskelhundene"
er blevet et marginalt større problem (mærker det ikke selv)
Men tror til gengæld mere på at hr/fru Danmark er røget med
på den bølge der var, den er ligesom ebbet ud som jeg ser det.

Bare en tanke herfra

/Jens

Fra : jopa

Dato : 08-12-09 21:52

"Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev
> Men tror til gengæld mere på at hr/fru Danmark er røget med
> på den bølge der var, den er ligesom ebbet ud som jeg ser det.

Hvis der ikke er et problem er der ingen grund til at snakke om det.

Jeg møder ingen her på egnen så det er ikke et problem for mig

--
Mvh-John
www.jp-web.dk

Fra : Pwh

Dato : 08-12-09 22:10

jopa, skrev:
> "Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev
>
> Hvis der ikke er et problem er der ingen grund til at snakke om det.

Jamen der er der jeg spørger mig selv i min naivtet om der overhovedet har
været et problem, eller man bare manglede noget at skrive om.
Self er der angreb af hunde mod dyr/mennesker,det kan ikke undgåes,
ligesom folk bliver kørt i smadder i trafikken, that's life

> Jeg møder ingen her på egnen så det er ikke et problem for mig

Jeg møder så mange hunde her hvor jeg bor, ikke muskelhundene
som jeg oplever probs med.
Standarthundene som vi mest møder og undtagelsesvis har gnidninger med
oplever jeg som mere bagatelagtige, med skam må jeg sige at Tyson
faktisk tager gnidningerne som en kærkommen adsprædelse

/Jens

Fra : jopa

Dato : 08-12-09 22:12

"Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev

> Jeg møder så mange hunde her hvor jeg bor, ikke muskelhundene
> som jeg oplever probs med.

Mon ikke vi var løbet ind i en stime, og vi kan så håbe at folki er blevet
bedre til at passe på deres hunde.

Fra : Kim2000

Dato : 08-12-09 22:20

"jopa" <admin@jp-web.invalid> skrev i meddelelsen
> "Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev

> Mon ikke vi var løbet ind i en stime, og vi kan så håbe at folki er blevet
> bedre til at passe på deres hunde.

Den kommer igen næste år, om sommeren slipper folk bare hunden ud i haven
eller dørene står åbne. Vovse kommer til at kede sig og tager på tur.

Fra : Pwh

Dato : 08-12-09 22:26

Kim2000, skrev:
> [...]
>>

> Den kommer igen næste år, om sommeren slipper folk bare hunden ud i
> haven eller dørene står åbne. Vovse kommer til at kede sig og tager

Self vil der værer flerer "uheld" om sommeren,
sådan er det også hvis man kører på motorcykel

/Jens

Fra : jopa

Dato : 08-12-09 23:33

"Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev

> Self vil der værer flerer "uheld" om sommeren,
> sådan er det også hvis man kører på motorcykel

Yepper jeg kører nemmerlig minus om vinteren ha ha tænkte den var myntet på
mio

Fra : Pwh

Dato : 08-12-09 22:23

jopa, skrev:
> "Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev

> Mon ikke vi var løbet ind i en stime, og vi kan så håbe at folki er
> blevet bedre til at passe på deres hunde.

Kan du have ret i vil jeg tro.
Men min egen oplevelse er at det er folk med "tæppetissere"
der er blvet paranoide, og det er da synd for dem.

Mødte feks for en uge siden en ældre dame med en tæppetisser
der på lang afstand brølede om mine var i snor.
Brølede tilbage at det var de ikke, men helt fredelige.
Lang histiorie kort, vi fik en fin hundesnak og jeg fik
megen ros for at have så velopdragne hunde.
Men summasumarum, hun blev da skræmt af min 90kg/s hundsamling
helt uden grund, de gad da end ikke ikke glo på hendes tæppetisser.

/Jens