Citizen promaster
Fra : michael_hansen@biolo~

Dato : 08-12-09 13:46

Hvor kan jeg få skiftet batteri og justeret min Promaster-ur. Jeg
plejer bare at få det skiftet og trykprøvet hos en lokal ur-mekaniker
men denne gang skal jeg have det justeret da viserne peger skævt.
Nogen der kender et sted der er styr på den slags?

Mvh. Michael

Fra : Thore Jensen Bergens~

Dato : 10-12-09 07:14

> [...]
> men denne gang skal jeg have det justeret da viserne peger skævt.
> Nogen der kender et sted der er styr på den slags?

Kan du ikke gøre det selv?
I mit Promaster er der en "kaliberingsmode" hvor man netop kan justere
viserne!

Thore

Fra : Jan Birk

Dato : 13-12-09 17:29

> [...]
> men denne gang skal jeg have det justeret da viserne peger skævt.
> Nogen der kender et sted der er styr på den slags?

Jeg gode erfaringer med:

http://www.regenture.dk/

/Jan

Fra : Sten Nordstrøm

Dato : 15-12-09 21:59

Der er oså bigben.dk

Sten

Fra : Ole Bro

Dato : 12-01-10 02:44

On 15 Dec. 2009, 21:59, "Sten Nordstrøm" <st...@webspeed.dk> wrote:
> Der er oså bigben.dk
>
> Sten

Min lokale ur-pusher i gågaden i Ballerup klare det hele. Reparerer,
Batterier, trykprøver og så holder han en god pris.

/ole