Så er der kommet vinterpels på.
Fra : Stig Johansen

Dato : 08-12-09 04:58

Hej.

Det er ikke mange måneder siden jeg syntes Twix var lidt rigelig tynd, og
måske undervægtig, men efter det er blevet køligere, så ligner han sig
selv:
http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_showpic.php?picowner=Twix&picnumber=11328

Han ser lidt bred ud over kinderne, med de ca 1-1½ cm er dejlig blød pels.

Måske har han ikke fået mere pels, med at den 'stritter' lidt mere.

På kroppen er hårene nok 4-5 cm, så de skal ikke rejse sig ret meget før det
kan ses.

Stig Johansen

Fra : Allan G

Dato : 08-12-09 22:13

"Stig Johansen" <wopr.dk@gmaill.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Måske har han ikke fået mere pels, med at den 'stritter' lidt mere.
>
> På kroppen er hårene nok 4-5 cm, så de skal ikke rejse sig ret meget før

Twix er en dejlig kat at kigge på Han ser helt rigtig ud på det billede.
Det er utroligt såmeget lidt pels betyder, Ja min Kosmos er så smådt begyndt
at få vinterpels igen,
Han ligner en siameser, og intet ondt i det, men han er nu en MCO.
Jeg er lidt ops på ham, for det er første gang i 5 år han har tabt så meget
yderpels.
Og så tilmed tabt sig, Han skal snart til eftersyn igen, eller, eftersynet
er ændret til 2 gange om året for ham.
Normalt er det jo kun en gang om året.
Rocke derimod, ja han har pels, han ligner den gamle model af MCO hvis nogle
husker ?
Hold da op hvor der er pels.
Og underuld, der er lidt på maven jeg lige skal værer efter, tror jeg

Mvh Allan