Opera > Foretrukne > Placering ?
Fra : Brian Vestergaard

Dato : 08-12-09 02:06

Kan man i Opera ændre stien til mappen med foretrukne ?

Hvis ja, hvordan ?

--
Venligst / Regards
Brian Vestergaard (2620)

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 08-12-09 06:37

Brian Vestergaard skrev:

> Kan man i Opera ændre stien til mappen med foretrukne ?

Ja. Hvis du vil gemme de eksisterende foretrukne, skal du finde
filen

   bookmarks.adr

og flytte til den ønskede placering. Det bevirker i første omgang
at der ingen bogmærker er.

Derefter højreklikker du inde på bogmærkområdet, vælger "Fil" og
"Åbn". Derefter klikker du dig frem til den flyttede fil.

Hos mig ligger bogmærkefilen i Operamappen under "profile", men
den ligger vist som standard på C-drevet:

   C:\Documents and Settings\<bruger>\Application Data\Opera\profile

eller søg efter den. Hvis den ikke skulle hedde "bookmarks" til fornavn,
så søg på

   *.adr

--
Bertel

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 08-12-09 18:01

On Tue, 08 Dec 2009 06:36:55 +0100, Bertel Lund Hansen wrote:

> Hos mig ligger bogmærkefilen i Operamappen under "profile", men
> den ligger vist som standard på C-drevet:
>
>    C:\Documents and Settings\<bruger>\Application Data\Opera\profile

Man kan finde placeringen under Hjælp > Om Opera.

--
What is life, except excuse for death,

Fly Opera - http://opera.softwolves.dk