Nuttede
Fra : Kim2000

Dato : 06-12-09 11:19

Fra : Frank Leegaard

Dato : 06-12-09 12:57

Kim2000 wrote:
> http://www.bt.dk/utroligt-men-sandt/den-soedeste-video-nogensinde

Den kunne du godt tænke dig at have og "tæve på"?

:-/
--
- Frank

Fra : Kim2000

Dato : 06-12-09 13:15

"Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev i meddelelsen

> Den kunne du godt tænke dig at have og "tæve på"?
>
> :-/

Noget udelukkende positivt vendes til noget negativt. Underlig type
menneske, det må jo være fordi de føler dig utilstrækkelig og ked af det, at
du opfører dig sådan.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 06-12-09 14:02

Kim2000 wrote:
> [...]
>
> Noget udelukkende positivt vendes til noget negativt. Underlig type
> menneske, det må jo være fordi de føler dig utilstrækkelig og ked af

Jeg skal gerne uden omsvøb indrømme at jeg har overordentligt svært ved at
tage et menneske der slår sin kat alvorligt.

Væmmelse er vel det ord der ligger mig nærmest.

Så er jeg sådan set ligeglad om du kommer med et lortebillede.

--
- Frank

Fra : Kim2000

Dato : 06-12-09 14:08

> [...]
>
> Væmmelse er vel det ord der ligger mig nærmest.
>
> Så er jeg sådan set ligeglad om du kommer med et lortebillede.

Manden kilder sin kat og du tænker på at slå den! Er du syg i bøtten eller
hvad?

Fra : Frank Leegaard

Dato : 06-12-09 14:36

Kim2000 wrote:
> "Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev i meddelelsen

> Manden kilder sin kat og du tænker på at slå den! Er du syg i bøtten
> eller hvad?

Ikke da når man ser afsenderen.

Jeg finder folk mere syge i hovedet der slår sine katte.

At man kan associere har vist intet med psykisk sygdom at gøre. Snarere
tværtimod.

--
- Frank

Fra : Karsten Jensen

Dato : 08-12-09 11:35

"Kim2000" <kim2000@mail.dk> skrev i meddelelsen
> http://www.bt.dk/utroligt-men-sandt/den-soedeste-video-nogensinde

En meget skæg og sød video - der er intet som kattekillinger .-). Den er
straks føjet til min mappe med sjove klip.

Mvh.

Karsten