Zombieland - en tynd omgang
Fra : Jesper Lauridsen

Dato : 05-12-09 15:51

Man er fint underholdt mens filmen spiller, men bagefter viser det sig at være
tynde kalorier. Plottet er lige ud af landevejen og blottet for overraskelser.
Stilen er meget tidstypisk og vil sikkert virke bedaget om få år.

Ok film at se i tv en aften man ikke orker andet, men ikke en tur i biografen
værd. Står man nede i videobiksen, så tag "Shaun of the Dead" med hjem istedetfor.
--
http://rutluk.blogspot.com (kultur, mest film & musik)
http://aviskritiker.blogspot.com (aviser og tal)

Fra : Zeki

Dato : 05-12-09 18:09

"Jesper Lauridsen" <rorschak@sorrystofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Man er fint underholdt mens filmen spiller

Enig, og så kan man vel ikke forlange meget mere af den slags film.

Fra : Kim2000

Dato : 05-12-09 20:34

"Jesper Lauridsen" <rorschak@sorrystofanet.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> biografen
> værd. Står man nede i videobiksen, så tag "Shaun of the Dead" med hjem

Jeg synes bestemt det er en god dvd film, men helt klart ikke 85 kroner værd
i biffen. Når den kommer til en halvtresser så bliver den en del af
samlingen. Der er dog for lidt splat i den til den bliver rigtig sjov,
spændende eller actionfyldt. Så nok en film der virkede mere lovende end den
reelt kan holde.

Fra : Michael

Dato : 07-12-09 20:31

De skulle have gjort mere ud af hans liste, det var en af de morsomme ting i
filmen, og så selvfølgelig Bill Murray som komplet reddede det hele :D.

Lad os nu se da de er ved at klargøre til en 2'er.

Mvh
Silver.

Fra : Peter Heide

Dato : 11-12-09 03:31

> [...]
> biografen
> værd. Står man nede i videobiksen, så tag "Shaun of the Dead" med hjem

Jeg har det lige omvendt. Jeg var rigtigt godt underholdt af Zombieland og
at filmen er glemt 1 minut efter man har set den er helt ok med mig. Man
skal nok ikke forvente kalorier fra en zombiefilm ( med undtagelse af
Romeros 3 første ) men til gengæld"Shaun of the Dead" fandt jeg røvkedelig :
zombiefilm blandet op med engelsk "fodbold"-humør (matey and beers) er en
dårlig cocktail.