Vandretur til Nordsverige, sommeren 2010
Fra : vandrefalken1976

Dato : 05-12-09 12:43

Jeg er en mand på 33 med 12 års erfaring i fjeldvandring. Tænker på om
nogen har lyst til at komme med på fjeldvandring med telt og rygsæk i
Abisko-Kebnekaise(Nordsverige, cirka 1400 km. nord for Stockholm) i
sommeren 2010(ca. 14-16 dage i juli måned).

Priserne ligger på omkring 4500 kr. (hvis under 26 år) og cirka 5500
kr. (hvis over 26 år)
Priserne inkluderer alt transport fra København til Abisko og retur
fra Kiruna til København, samt forplejning under selve vandreturen, og
overnatning på vandrehjem(inkl. morgenmad) dagen før vi tager hjem.

Og til kritikere!!
Ja ja jeg ved godt i økonomiske rejsende kan gøre det meget billigere,
men det er nu de priser jeg er kommet frem til alt inkl. og NEJ jeg
tjener ingen penge på denne vandretur.

Hilsen og god jul
Thomas
thomasjuulrasmussen(at)hotmail.com