Back-up program
Fra : Ukendt

Dato : 04-12-09 11:03

Hej.

Jeg har behov for et gratis backup program til bug for en lille virksomhed,
som jævnligt skal lave backup af diverse officedokumenter (regneark og
worddokumenter).

Det skal gerne være let at anvende og arbejde således, at det tager backuo
af nye og ændrede filer.

Hvad kan anbefales ?

Der anvendes Vista.

mvh

Jesper

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 04-12-09 11:16

On 04-12-2009 11:03, Jesper wrote:

> Der anvendes Vista.

Der følger noget backup software med:

http://www.microsoft.com/windows/windows-vista/features/backup.aspx

Du skal måske bruge noget mere avanceret?

Fra : Ole C

Dato : 04-12-09 11:21

Cobian: http://www.educ.umu.se/~cobian/cobianbackup.htm

--
vh
Ole C

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 04-12-09 11:38

"Jesper" <christop at post1.dknet.dk> crashed Echelon writing

> Det skal gerne være let at anvende og arbejde således, at det tager
> backuo af nye og ændrede filer.

Faktisk så kan Windows eget backup program det du søger, og du kan med
dette også scripte dig til det, så det kører automatisk på bestemte
tidspunkter.

Windows sætter selv attribut på filer om de er klar til arkivering, hvis
der ikke har været taget backup af dem, og når de efter backup bliver
ændret.

--
Bjarke Andersen