Hjælp med at få aktivex mm til at fungere ~
Fra : Anne Henriksen

Dato : 04-12-09 11:47

Hej gruppe

Jeg har brugt frontpage en del år, og ville nu modernisere den
købte en opsætning ved

http://www.i3dthemes.com/frontpage-templates/?source=google-front
page-exact-match2&gclid=CO7OmKOltZ4CFUE-3godN0xw0A

men jeg har problemer med Arctive X - scripts - flash mm,
når jeg arbejder på skabelonen skriver min pc skriver den this
page requrires AC runActivecontent.js.
Har i løsningen så jeg kan anvende disse sider

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 04-12-09 12:29

Internet options | Avanceret sæt kryds i Tillad aktivt indhold....

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Alex Henriksen

Dato : 09-12-09 03:59

On 4 Dec., 12:29, Jens Peter Karlsen <jpkarl...@mvps.org> wrote:
> Internet options | Avanceret sæt kryds i Tillad aktivt indhold....
>
> Regards Jens Peter Karlsen.

> - Vis tekst i anførselstegn -

Hej Jens

Det hjalp bare ikke:

Den skriver dette

script fejl der opstod en fejl i scriptet på denne side tegnet er
ugyldig

website/site/javastript/menu.js

afspille scripts på denne side
desktop/website/site/javascript/special_funcitions_indes.js
-
desktop/website/site/javascript/AC_RunActiveContent.js

THIS PAGE requires_RunActiveContens.js

siger det jer ekspert noget, så hjælp mig med at komme videre

Tak

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 09-12-09 14:55

Se efter hvilket tegn der er ugyldigt.
Jeg kan ikke hjælpe dig med noget jeg ikke kan se.

Regards Jens Peter Karlsen.