Stofanets newsserver
Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 04-12-09 13:19

Hej alle

Stofanets newsserver har vist fået hikke. Den har ellers kørt
suverænt i mange år, men de sidste par dage er det begyndt at ske
at der er indlæg jeg ikke får hentet. Jeg opdager det først når
én svarer på et indlæg jeg ikke har. Hvis jeg derefter bestiller
det via "Refences:", så bliver det hentet som det skal.

Er der andre der har oplevet det samme?

--
Bertel

Fra : Allan Willems Joerge~

Dato : 04-12-09 14:56

Bertel Lund Hansen <splitteminebramsejl@lundhansen.dk> wrote:

> [...]
> én svarer på et indlæg jeg ikke har. Hvis jeg derefter bestiller
> det via "Refences:", så bliver det hentet som det skal.

Kan du prøve at give mig et par Message-Id's?

Med venlig hilsen / Best regards
Allan Willems Joergensen

"Sometimes you must explain things you never said." - D. Wolf