adgangen til menuen i Beocom 6000.
Fra : Søren Blom

Dato : 03-12-09 23:31

Har et Beocom 6000 håndsæt, hvor jeg ikke rigtig kan komme ind i menuen af
normal vej, ved at trykke på prik - Menu (7), det er som om, at prik knappen
er død. Er der en alternativ måde at komme ind i menuen på, kan ikke rigtig
finde noget i telefonens manual.

--
Venlig Hilsen

Søren Blom
soren@blom.dk

Hvis en mand siger noget, ingen kvinde høre, har han så stadig uret?

Fra : Jean

Dato : 06-12-09 14:46

Søren Blom skrev:
> Er der en alternativ måde at komme ind i menuen på, kan ikke rigtig finde
> noget i telefonens manual.

Det er kun på de "gamle" håndsæt du bruger prik + 7.
På nyere håndsæt trykker man bare på ok-knappen...

Mvh Jean.

Fra : Søren Blom

Dato : 06-12-09 15:31

"Jean" <ask@me> skrev

> Det er kun på de "gamle" håndsæt du bruger prik + 7.
> På nyere håndsæt trykker man bare på ok-knappen...

ok, men det er en gammel model vi har.

Fra : Jean

Dato : 06-12-09 16:25

Søren Blom skrev:
> ok, men det er en gammel model vi har.

Mig bekendt er der ikke andre muligheder... du har prøvet at ha' batteriet
ude, så telefonens software bliver nulstillet?

Generelt er Beocom6000 en stabil og holdbar telefon, men der sker jo fejl...
og jeg tror den skal forbi et værksted.

Mvh Jean.

Fra : Søren Blom

Dato : 12-12-09 01:12

"Jean" <ask@me> skrev

> Mig bekendt er der ikke andre muligheder... du har prøvet at ha' batteriet
> ude, så telefonens software bliver nulstillet?

Hvad mener du lige med nulstille, telefonen har ikke været brugt i længere
tid, jeg får den sat til og efter den har ladet i 3-4 dage, så virker den,
men kan desværre ikke komme ind i menuen.

Men ja, batteriet har været uden af den, så sent som for 5 minutter siden,
uden det har hjulpet.

> Generelt er Beocom6000 en stabil og holdbar telefon, men der sker jo
> fejl... og jeg tror den skal forbi et værksted.

Jeg må finde et værksted at sende den til.

Fra : Jean

Dato : 14-12-09 13:20

Søren Blom skrev:
> Men ja, batteriet har været uden af den, så sent som for 5 minutter siden,
> uden det har hjulpet.

Så kan du ikke gøre mere.

> Jeg må finde et værksted at sende den til.

Du kan indlevere den i en TDC Butik, og få et tilbud om rep, koster rep'en
under 700 inkl. moms, så repper de fonen uden at kontakte dig.

Koster det over 700,- inkl. moms får du et tilbud.

Siger du nej til tilbuddet, så har affæren kostet dig 299,-

Mvh Jean.