Og her er et svar
Fra : Kim2000

Dato : 29-11-09 22:36

Jeg ved ikke hvad Mega bruger, men åbenbart kan Windows Mail ikke svare på
hendes indlæg og alle dem i forbindelse med det. Så her er svaret.

Der er godt nok ikke fem katte, hvor gamle tror du lige en kat bliver
herude på landet med traktore, ræve, kamphunde, biler osv osv? Næh, det er
over små 20 år, det er blevet til det antal katte.

Trunte var adoptivkat, den var vel 10-14 år da jeg fik hende. Sød kat. Hun
døde af alderdom (jeg havde hende 6-7 år).

Mikey fandt jeg i en skraldespand som helt bette, han brokkede sig lidt, men
efter at være blevet skubbet ned af bordet 3-4 gange fattede han det.
Tilgengæld fandt han sig domæin på toppen af en reol. Han blev
bortadopteret, da jeg skulle til Irak. Da var han vel 5-6 år.

Fie lærte det lige med det samme, da konen skreg højt og ramte den med en
tennisbold. Hun kom aldrig i nærheden af bordene igen, undtagen mit
skrivebord, hvor hun trofast lå når jeg tegnede tegneserie. Hun døde da en
idiot kørte ind på fortovet efter hende og ramte hende mens hun solede sig
på fortovet. Hun blev vist 6 år.

Så har jeg faktisk glemt Tiger, men han flyttede ind hos bedstemor, hvor han
"stjal" hendes stol og iøvrigt voksede med gevaldigt på meget meget kort
tid. Han kigger forbi, spiser hele madskålen og går igen et par måneder
eller to. Han er efterhånden rigtig rigtig gammel.

Fia var en ufattelig mærkelig kat, ekstrem kælen, fattede det meste og
mistede helt og holdent interessen for killingerne og forsvandt så. Hvad der
blev af hende finder vi nok aldrig ud af. Hun blev ikke mere end et år.

Og så er der lille Ib (3-4 måneder). Ekstrem kælen. Igen et puf ned af
bordet først gang og siden har han holdt sig væk fra bordet. At han så kan
kravle lodret op af en tapeseret væg lever vi med.

Altså der er to katte hjemme nu.

Der er altså to katte lige nu, Ib som er en sød kælen kat, den fattede det
lige fra starten, det gjorde de andre iøvrigt også. Køkkenbord = av ergo går
man ikke på køkkenbord. Når katten kravler op på en højtaler eller på en
reol brokker ingen sig. Den må søge alt det højde den vil, den skal bare
holde nallerne fra køkken og spisebordet. De andre katte lærte det helt
uproblematisk.

Den eneste der ikke kan eller vil fatte det er sorte mis, som iøvrigt heller
end gerne afgives herfra på stedet. Jeg kører gerne de første 50 km for
komme af med hende (9690). Så bare sig til. Og vær iøvrigt opmærksom på hun
gerne lægger en dej rundt omkring også og tæsker hunden, så hunde kan den
altså heller ikke sammen med.

Fra : Mega

Dato : 29-11-09 17:56

On Nov 29, 10:36 pm, "Kim2000" <kim2...@mail.dk> wrote:
> Jeg ved ikke hvad Mega bruger, men åbenbart kan Windows Mail ikke svare på
> hendes indlæg og alle dem i forbindelse med det. Så her er svaret.

Holder mig (i første omgang) til dette problem.

Hvis du anede, hvor jeg har kæmpet med det problem - Har også skrevet
til web-moster på fritid-dyr-kat i går, men ikke fået svar.
Jeg er bruger på ret mange fora og har overhovedet ingen problemer med
hverken at skrive eller modtage svar.
Forresten har jeg kunnet svare på andre tråde både på NG'en og her, se
f.eks. "Kat kommer til", og Tove Krieger har også kunnet besvare mit
indlæg i din egen tråd "Hvorfor kan dén kat ...".

Men jeg har føjet en kommentar til det sidste indlæg, og det bliver
ikke vist nogen steder.

Jeg bruger Windows XP Prof (dansk version) - mailprogram Windows
Outlook.

Nu er jeg spændt på, om du modtager dette.

Fra : Tove Krieger

Dato : 30-11-09 12:24

In news:4b12e94b$0$36570$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk,
Kim2000 <kim2000@mail.dk> typed:
> Jeg ved ikke hvad Mega bruger, men åbenbart kan Windows Mail ikke
> svare på hendes indlæg og alle dem i forbindelse med det. Så her er
> svaret.

Jeg bruger også Windows Mail, og jeg har overhovedet ingen problemer med at
se/og besvare Mega's indlæg, så det kan ikke være det der er i vejen.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Hanne Engermann

Dato : 01-12-09 02:20

> [...]
>
> Jeg bruger også Windows Mail, og jeg har overhovedet ingen problemer med at
> se/og besvare Mega's indlæg, så det kan ikke være det der er i vejen.

Nu har jeg prøvet at sætte denne nyhedsgruppe på "kompabilitetsvisning"
(ses under Funktioner), og så må jeg se, hvad der så sker af sjove ting
og sager.

Med venlig hilsen
Hanne Engermann
- fjern kattebakken ved privat svar

Fra : Mega

Dato : 30-11-09 18:29

On Dec 1, 2:19 am, Hanne Engermann <h.engermannKA...@BAKKEmail.dk>
wrote:

> Nu har jeg prøvet at sætte denne nyhedsgruppe på "kompabilitetsvisning"
> (ses under Funktioner), og så må jeg se, hvad der så sker af sjove ting
> [...]

Mig igen!
Aha! Nu kan jeg se, at der er linket fra NG-gruppen og hertil
Sætter så også Google-gruppen på kompatibilitetslisten. Så virker det
måske begge veje!

Fra : Mega

Dato : 08-12-09 03:32

On Dec 1, 2:29 am, Mega <h.engerm...@mail.dk> wrote:

> Mig igen!
> Aha! Nu kan jeg se, at der er linket fra NG-gruppen og hertil
> Sætter så også Google-gruppen på kompatibilitetslisten. Så virker det
> måske begge veje!- Hide quoted text -

Jeg giver op!
Det fungerede fint et par dage, men saa heller ikke mere
Jeg har baade oprettet nyt emne og svaret paa to traade, men NUL!

Har skrevet to gange til web-moster - modtaget kvittering for
modtagelsen - men intet svar

Hav det godt alle sammen - vender tilbage, hvis jeg finder en
loesning.

Venlig hilsen
Hanne Engermann (Mega)