HJÆLP : Rød Ford Escort varebil stjålet, P~
Fra : Jacob Jacobsen

Dato : 30-11-09 06:39

HJÆLP: Rød Ford Escort varebil stjålet
Reg. Nr. PC 91 910

Hej Opmærksomme blikke søges

Jeg har natten til mandag d.30. Nov 2009 fået stjålet min bil, det
drejer sig om en rød Ford Escort Van/Ekspress 1.8D ´98 med reg nr PC
91 910

Den er Stjålet Fra Teknisk kollegium på Dalgas Avenue 8a i Århus C

Sælige kendetegn:
- Den har en skade foran på højre side af motorhjælmen, der kun er
grundet med rustfarvet grunder
-Bule i bagerste venstre skærmkant.

Indeni bilen lå der den del dykkerudstyr, af de større ting nævnes
lige kort
Typhoon 2.5mm neopren tørdagt fast hætte med O3 tisventil, 2 stk 7l
alu-flasker (luxfer) rigget til stage/dekobrug
Apeks Quantum computer, suunto sk7 kompas, DIRZone Explorer Reel
400ft (en af de eneste i DK af dette mærke), + andet løst grej

Hvis I ser den eller får tilbudt noget af ovennævnte udstyr, vil i så
ikke kontakte Politiet i Århus på telefon 87311448 eller mig på
telefon 20 66 00 87

Billeder af bilen kan ses her: http://www.facebook.com/album.php?aid=129713&id=615232143&l=4cf29734a3
tilgængeligt for alle

Mvh