nyt vindue i mindre størelse ?
Fra : kenneth

Dato : 30-11-09 12:22

hej

Jeg har aldrig forstået hvorfor exploer ikke bare kan åbne i fuld skærm,
hvorfor skal man altid op i hjørnet og maxsimer ?

Kenneth Gelver

Fra : simon

Dato : 30-11-09 12:40

kenneth skrev:
> hej
>

> Jeg har aldrig forstået hvorfor exploer ikke bare kan åbne i fuld skærm,
> hvorfor skal man altid op i hjørnet og maxsimer ?

Du skal ikke maximere, men trække i vinduets kanter, indtil dit
explorervindue har den størrelse du ønsker.
Så skulle der være en chance for den har samme størrelse næste gang du
åbner den.
mvh
simon

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 30-11-09 13:32

On Mon, 30 Nov 2009 12:22:01 +0100, "kenneth" <spørg@efter.den> wrote:

> Jeg har aldrig forstået hvorfor exploer ikke bare kan åbne i fuld skærm,
> hvorfor skal man altid op i hjørnet og maxsimer ?

Åben IE
Træk vinduet, så det fylder hele skærmen
Luk IE

Næste gang, du åbner IE, fylder den igen hele skærmen.

-A
--
http://www.hojmark.org/

Fra : kenneth

Dato : 01-12-09 07:07

Jeg har hørt om det med at trække den ud og derefter holde på enten "shift"
eller "CTRL" men intet af det hjælper ?

tlf 30201254

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 01-12-09 07:32

On Tue, 1 Dec 2009 07:07:04 +0100, "kenneth" <spørg@efter.den> wrote:

> Jeg har hørt om det med at trække den ud og derefter holde på
> enten "shift" eller "CTRL" men intet af det hjælper ?

Du skal ikke trykke hverken Shift eller Ctrl, men blot gøre, som jeg
beskrev det.

-A
--
http://www.hojmark.org/