Skærme
Fijala 3554
Ny skærm
Fra : Hagar

Dato : 30-11-09 18:03

Hej i gruppen

Mine gamle LG skærme er blevet trætte i psu'en, og jeg vil så have mig en
anden skærm, og har kigget på denne her
http://www.pixmania.com/dk/dk/3613396/art/samsung/24-tft-widescreen-syncmas.html
som skal bruges til lidt af hvert, spil, grafik/photoshop og andre hyggelige
ting. Er der nogen der har noget grimt at sige om denne skærm, eller der det
bare lige skærmen for mig. Et eventuelt andet forslag er da velkommen, men
prisen må ikke stige ret meget.

Hagar

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 30-11-09 18:16

On Mon, 30 Nov 2009 18:02:45 +0100, "Hagar" <nogo31@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>bare lige skærmen for mig. Et eventuelt andet forslag er da velkommen, men

Hvis du bestiller fra pixmania så pas på du ikke ved et uheld melder
sig på deres nyhedsbrev! Jeg får nærmest daglig emails fra dem, og
hvis jeg forsøger at framelde mig sker der intet. Jeg er i stedet
begyndt at indrapportere det som spam.

Fra : jk

Dato : 01-12-09 10:00

wrote:

> [...]
>bare lige skærmen for mig. Et eventuelt andet forslag er da velkommen, men

Det er en tilbudsskærm. Ikke fordi specs er såmænd udmærkede. Men den
har ikke LED-backlight, som er ved at komme frem overalt. Det betyder
bedre kontrast og lavere strømforbrug.

www.prad.de kan man søge efter skærme med LED-backlight i området
23-24 ".

Det giver:

samsung xl2370 til 280 euro
benq G2420HDBL til 240 euro
benq V2410 Eco
benq w2400 Eco
Acer V243HLbmd til 195 euro
Acer S243HLbmii til 259 euro
LG V2486L til 296 euro

Den der samsung XL2370 er ultratynd og bruger kun 28 watt. LG ligeså.

Bare lidt mere boller på suppen. Man skal se på sådan en skærm ret
længe.

mvh

John

Fra : Lars Peter Larsen

Dato : 02-12-09 13:44

Hagar wrote:
> [...]
> bare lige skærmen for mig. Et eventuelt andet forslag er da velkommen, men

Skærme fra Samsung har jeg ikke noget at sige til - Er selv meget glad
for den Syncmaster 913N jeg købte for snart mange år siden og den
Syncmaster 2443 jeg købte i sensommeren. At have råd til og behov for
T244 eller T245 ville bare være toppen.

Jeg vil derimod advare dig imod pixmania i al almindelighed idet deres
service - ihvertfald da de blev "anmeldt" i Kontant for et par år siden
- kan ligge på et meget lille sted hvis der opstår fejl på skærmen.

/Lars

Fra : Hagar

Dato : 02-12-09 20:50

> [...]
> service - ihvertfald da de blev "anmeldt" i Kontant for et par år siden -
> kan ligge på et meget lille sted hvis der opstår fejl på skærmen.

Det er sikkert og vist, det bliver ikke hos dem jeg handler
Men tak for advarslen, det er altid rart at nogen er oppe på mærkerne og kan
advare os andre mod råddenskaben.

Hagar