Dansk Vestindien - gode forslag/anbefaling~
Fra : ik@e3.dk

Dato : 26-11-09 22:07

Hej
Vi skal 10 dage til de Dansk Vestindien og ville høre om nogen havde nogle
gode forslag/anbefalinger til lidt ekstra spændende oplevelser - jeg tænker
her på det som ikke står i rejseselskabernes kataloger...
Vi har hørt fra andre som har været derude at restauranterne ikke er noget
at skrive hjem om, så kender du et par gode restauranter vil vi meget gerne
høre om dem.
Gode ideer modtages meget gerne.
Råd om hvad vi skal tage med derud og hjem er heller ikke af vejen.
/Mfj

Fra : Jytte

Dato : 02-12-09 01:08

Det er rigtig maden er ikke noget at skrive hjem om, så man kan lige
så godt købe ved madvognene , som f.eks på Sct. Thomas lige over
Holiday inn, det er udmærket. Ja , så skal man jo have rom med hjem.
God fornøjelse , det er et dejligt feriemål, er helt misundelig.

Mvh
Jytte