Problemer med MS-Office
Fra : Ranger

Dato : 26-11-09 12:16

Hej NG,

Når jeg prøver at åbne programmerne i min MS-Office, såsom MS-Outlook,
MS-Word etc, ville PC'en have installationscd. Men det hjalp ikke at
jeg satte MS-Office CD i. Den skrev bare den havde problemer med at
skrive i en MS Windows mappe, som hed noget med applikation til sidst,
og den er skrivebeskyttet, som jeg kan ikke gøre noget ved den mappe!!

Efter nogen tid, gik det helt galt, så som at jeg ikke kan komme ind i
windows.
Jeg prøver at starte systemet, og kommer så langt som at XP er ved at
danne mit skrive-bord efter personligt login. Derefter Koldstarterne
systemet, og indimellem kommer der flg. som billed:
***************************************************************************************************************
STOP: c000021a {fatal systemfejl}
systemprocessen windows subsystem afsluttede uventet med status
0x0000005 (0x709106c3 0x006ef36c)
Systemet er blevet lukket
Starter lagring af fysisk hukommelse
***************************************************************************************************************

Jeg håber I kan hjælpe, da jeg ikke kan komme ind i min MS-Outlook,
som indeholder en masse mails, som jeg gerne ville kunne bi-beholder..

Ser frem til at høre fra jer

Hilsen

Ranger
"Den nye bruger "

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 30-11-09 18:58

"Ranger" <pistolfingeren@hotmail.com> skrev i meddelelsen
[...]

Har du prøvet, om du kan boote i fejlsikret tilstand? Der kan du evt. redde
dine mails, enten ved at eksportere dem, eller blot ved at kopiere .pst
filen til et andet medie. Er du heldig og boote i fejlsikret kan du bagefter
genstarte, og hvis du er heldig booter den så normalt igen, idet man kan
være heldig at problemet løses på denne måde.
Hvis ikke det kan lade sig gøre, kan du prøve at lave en reparation af den
eksisterende installation. Sæt en boot cd i og sørg for at den booter på
denne cd. Første gang den spørger om du vil reparere skal du ignorere og
fortsætte. Næste gang den spørger om reparation er når den har fundet den
eksisterende installation og spørger om du vil reparere den eller installere
på ny.
Hvis det løser problemet har du stadig alle dine installerede programmer til
rådighed, idet disse ikke berøres. Du må ikke bruge recovery skiver, idet de
overskriver det hele.

Kurt

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 30-11-09 19:01

Nå - glem alt efter godmorgen. Jeg havde ikke set, at du havde sendt samme
problem ud 2 gange og har fået svar i den anden tråd.

Kurt