Hvilke af disse 3 kort er bedst??
Fra : Ukendt

Dato : 24-11-09 14:35

Hejsa

Jeg er på kig efter brugt PC, og har kigget på 3 med forskellige "gamer"
kort ......som de kalder det

Så hvilke af de 3 er bedst, og hvor meget bedre:
768mb 260gtx eller 512mb 8800GT eller ATI sapphire HD4850

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 24-11-09 14:47

"Thomas...." <ingen.mail.her...> crashed Echelon writing

> Så hvilke af de 3 er bedst, og hvor meget bedre:
> 768mb 260gtx eller 512mb 8800GT eller ATI sapphire HD4850

Jvf. Tomshardware vinder 260GTX.
http://kortlink.dk/76ux

--
Bjarke Andersen

Fra : Jørgen E

Dato : 24-11-09 23:42

"Thomas...." <ingen.mail.her...> skrev i en meddelelse
> [...]
> ......som de kalder det
>
> Så hvilke af de 3 er bedst, og hvor meget bedre:
> 768mb 260gtx eller 512mb 8800GT eller ATI sapphire HD4850

Det kan man ikke sige entydigt, da det kan komme an på om det
skal bruges til et specifikt spil.

Nogle spil favoriseres af en type kort og andre af en anden.

Fra : Henrik Stavnshøj

Dato : 25-11-09 23:50

Thomas.... wrote:
> [...]
> "gamer" kort ......som de kalder det
>
> Så hvilke af de 3 er bedst, og hvor meget bedre:
> 768mb 260gtx eller 512mb 8800GT eller ATI sapphire HD4850

Jeg vil også sige 260GTX.
Lidt bedre end 4850, en del bedre end 8800GT

Og så har det SVJH den ekstra fordel, at det bruger mindst strøm af alle
tre, når maskinen er i idle (surfing og den slags).

Venlig hilsen
Henrik

Fra : Christian 'CeeJay' J~

Dato : 03-12-09 10:47

Thomas.... wrote:
> [...]
> kort ......som de kalder det
>
> Så hvilke af de 3 er bedst, og hvor meget bedre:
> 768mb 260gtx eller 512mb 8800GT eller ATI sapphire HD4850

260gtx > HD4850 > 8800GT

Tomshardware har en oversigt over grafikkorts hastighed :
http://www.tomshardware.co.uk/best-graphics-card,review-31723-8.html

Jeg vil dog sige at ingen af de kort er dårlige. Jeg har selv et 512MB 8800GT
og det følger fint med de nye spil i den 1680x1050 opløsning jeg spiller i.

Et 260GTX er dog klart det hurtigste af de 3.