nc 4.0
Fra : Peter Holm

Dato : 23-11-09 17:09

hej

nogen der ved hvor jeg kan downloade Norton Commander 4.0 (den gamle
dos-klassiker)

--
Venlig hilsen
Peter Holm

Fra : Kent Friis

Dato : 23-11-09 17:19

Den Mon, 23 Nov 2009 17:09:22 +0100 skrev Peter Holm:
> hej
>
> nogen der ved hvor jeg kan downloade Norton Commander 4.0 (den gamle
> dos-klassiker)

Prøv i en dertil indrettet gruppe.

Mvh
Kent
--
"The Brothers are History"

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 23-11-09 17:21

On Mon, 23 Nov 2009 17:09:22 +0100, "Peter Holm"
<peterholm67@hotmail*REMOVE*.com> wrote:

> nogen der ved hvor jeg kan downloade Norton Commander 4.0 (den gamle
> dos-klassiker)

Mon ikke, der stadig er nogen, der ejer det software?
Se i stedet på fx FAR.

For yderligere: Spørg i en passende gruppe (ikke sikkerhed).

-A
--
http://www.hojmark.org/

Fra : kah

Dato : 23-11-09 20:19

Peter Holm skrev:
> hej
>
> nogen der ved hvor jeg kan downloade Norton Commander 4.0 (den gamle
> dos-klassiker)

prøv her:

http://www.ziddu.com/download/1605623/NortonCommander_DOS.rar.html

mvh
kaj

Fra : kah

Dato : 23-11-09 20:20

Fra : kah

Dato : 23-11-09 20:21

Fra : Ukendt

Dato : 24-11-09 20:06

"kah" <kahan@postti.tele.dk> skrev i en meddelelse
> prøv her:
>
> http://www.ziddu.com/download/1605623/NortonCommander_DOS.rar.html
>
> mvh
> kaj

Når nu det er sikkerhed det drejer sig om i denne gruppe, så pas lige på den
link der henvises til
Der popper noget "sjovt noget" op.

Mvh Ebbe

Fra : kah

Dato : 25-11-09 08:46

Ebbe (7000) skrev:
> "kah" <kahan@postti.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Når nu det er sikkerhed det drejer sig om i denne gruppe, så pas lige på den
> link der henvises til
> Der popper noget "sjovt noget" op.

Nu var det jo ikke sikkerhed spørgsmålet drejede sig
om .

mvh
kaj

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 25-11-09 14:06

"kah" <kahan@postti.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Nu var det jo ikke sikkerhed spørgsmålet drejede sig om .

Næh - men gruppen er jo til sikkerhes-indlæg, så det var da et fint
forsøg på at få det drejet ind på sikkerhed

Og i øvrigt er det NC 5.0 der linkes til

Jeg ved ikke om der var en speciel grund til at der blev spurgt efter
V4.0 ?

Jeg har i øvrigt en original V5.0 i æske og på 3 disketter liggende -
jeg har godtnok lige solgt den på Qxl sammen med anden diskettesoftware
bl.a. dos 3.3 og Winddows 3.0 - men køber har ikke reageret på mail,
efter 1½ uge, så hvis der ikke snart kommer svar fra ham, så opgiver jeg
og så har jeg jo en NC5 i overskud

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : Rune Jensen

Dato : 31-12-09 15:00

Ebbe (7000) skrev:
> "kah" <kahan@postti.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Når nu det er sikkerhed det drejer sig om i denne gruppe, så pas lige på den
> link der henvises til
> Der popper noget "sjovt noget" op.

godt nok en gammel tråd, men jeg kiggede lige på aiteadvisor

http://www.siteadvisor.com/sites/ziddu.com

det ser bare ikke godt ud. bedre a lade være med at klikke.

MVH
Rune Jensen

Fra : Rune Jensen

Dato : 31-12-09 15:08

Rune Jensen skrev:

> det ser bare ikke godt ud. bedre a lade være med at klikke.

Så vidt siteadvisor, drejer det sig om "fake antivirus".

http://w-o-p-r.dk/xoomer/scanner.playback/xoomer.scanner.asp

Ved ikke, om navnet på virussen er den samme, men metoden ligner.

MVH
Rune Jensen

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 24-11-09 13:31

"Peter Holm" skrev i en meddelelse
> nogen der ved hvor jeg kan downloade Norton Commander 4.0 (den gamle
> dos-klassiker)

Som andre nævner er du kommet i forkert gruppe, da det ikke har meget
med sikkerhed at gøre

Men hvorfor lige version 4.0 ?

Der kom også en version 5.0

De har en stor fejl i vore dage - de kan kun håndtere de gamle 8.3
karakterer filnavne - så nyere filer med lange filnavne driller lidt.

Jeg bruger en klon der hedder File Commander /W 2.2 - udseende og
funktionalitet er nøjagtig som den "rigtige" - eneste forske er at den
kan håndtere lange filnavne i dos også.

Jeg fandt den et sted på nettet - men kan ikke lige finde den igen - der
kommer flere file Commander frem ved en Google søgning - men ikke lige
den rigtige - men jeg søgte heller ikke ret længe........

Der kom i øvrigt også en Norton Commander til Windows, der dog hurtig
blev afløst af Total Commander, der er et helt tilsvarende program til
Windows.

Der er XFUT'et til news:dk.edb.andre-emner da det må være den mest
relevante gruppe......

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard