Link i AS3
Fra : Tom Andersen

Dato : 22-11-09 20:08

Hej

Jeg prøver at lære as3 og skal have en url klistret på en .swf

knap1.addEventListener(MouseEvent.CLICK, web);
function web(evt:MouseEvent):void {
navigateToURL(new URLRequest("http://www.domæne.dk/side.asp"));
}

Dette virker, men åbner et nyt vindue. Hvordan laver jeg et link, som ikke
åbner et nyt vindue, men blot åbner en ny side i det eksisterende vindue?

Tom

Fra : Kim Jensen

Dato : 23-11-09 21:06

navigateToURL(new URLRequest("http://www.domæne.dk/side.asp"), "_self");