Office 2007 installation - Outlook driller~
Fra : Peter

Dato : 22-11-09 12:04

Jeg har afinstalleret Office 2003 - booted Pc'en og har derfefter
installeret Office 2007. Alt ser fint ud bortset fra Outlook 2007. Når man
starter programmet startes Outlook 2007 står der, men brugerfladen er
Outlook 2003 med den almindelige værktøjslinie. Hvis jeg åbner en mail eller
vil lave en ny dukker "båndet" op. Det er det samme i kalenderen - den har
2003 udseende indtil jeg åbner et nyt vindue som har Outlook 2007 udseende.
Klikker jeg på Hjælp og "Om Microsoft Outlook" kan jeg jeg se at det er
Outlook 2007 der er installeret. Jeg har fjernet Outlook og tilføjet den
igen, men uden held.

Har nogen en god idé?

--
Venlig hilsen
Peter

Fra : /John

Dato : 22-11-09 12:30

"Peter" <fup@snyd.dk> skrev i en meddelelse

> Har nogen en god idé?

Hint:

http://office.microsoft.com/en-us/ork2003/HA011401771033.aspx

Mere:

http://www.google.com/search?q=microsoft+office+removal+tool

John

Fra : Peter

Dato : 22-11-09 12:52

"/John" <nogen@pladderballe.ok> skrev i meddelelsen

> Hint:

> [...]
Jeg vil prøve dine råd og hvis det fejler så er det måske en velkommen
lejlighed til at opgradere fra Windows Vista til Windows 7. Så bliver der i
hvert fald ryddet op.

--
Venlig hilsen
Peter

Fra : Lars Klintholm

Dato : 22-11-09 17:49

Den 22-11-2009 skrev Peter i dk.edb.programpakker.ms-office:

> [...]
> starter programmet startes Outlook 2007 står der, men brugerfladen er
> Outlook 2003 med den almindelige værktøjslinie

Det er som det skal være. Båndet er _ikke_ slået igennem på Outlook i
hovedvinduet. Det kommer først i Office 2010
Lars Klintholm

Fra : Lars Klintholm

Dato : 22-11-09 17:51

Den 22-11-2009 skrev Lars Klintholm i dk.edb.programpakker.ms-office:

> Det er som det skal være. Båndet er _ikke_ slået igennem på Outlook i
> hovedvinduet. Det kommer først i Office 2010

Se fx. denne:

http://www.customguide.com/pdf/outlook-quick-reference-2007.pdf
Lars Klintholm

Fra : Peter

Dato : 23-11-09 19:05

"Lars Klintholm" <nospam2009@klintholm.com> skrev i meddelelsen

> Se fx. denne:
>
> http://www.customguide.com/pdf/outlook-quick-reference-2007.pdf
> --
> Med venlig hilsen
> Lars Klintholm

Tak for det. Nu har jeg brugt Outlook 2007 (sammen med Office 2003) på
arbejdet næsten fra det kom frem og har ikke bemærket at båndet ikke var der
før nu hvor jeg har den fulde Office 2007 pakke herhjemme. Det har åbenbart
ikke gjort det store indtryk at det manglede på arbejdet.

--
Venlig hilsen
Peter