rejse graviditet
Fra : tina hedeman

Dato : 20-11-09 06:20

Hej

Jeg kan ikke finde nogen steder på singapore airlines hjemmeside hvordan
reglerne er hvis man er gravid. Hvor mange måneder man skal være henne for
de ikke vil tage en med??
Thai airways kan vi også risikere at flyve med.

Vi planlægger en rejse til Bali.

Kan nogen hjælpe ?

Hilsen Tina

Fra : blue

Dato : 20-11-09 09:33

http://www.singaporeair.com/saa/en_UK/content/before/plan/specialneeds.jsp#Header4

http://www.prthaiairways.com/thaiair_4p/front/knowledge_detail.php?lg=en&dng=9

Fra : søren brix

Dato : 20-11-09 09:38

"tina hedeman" <th@dch-grenaa.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> de ikke vil tage en med??
> Thai airways kan vi også risikere at flyve med.

hej

husk at tjekke din rejseforsikring også, men de plejer normalt at dække
t.o.m den 36 uge af gradviditeten

mvh

Søren

Fra : Nicolai

Dato : 20-11-09 14:51

> [...]
> de ikke vil tage en med??
> Thai airways kan vi også risikere at flyve med.

Mener det er til 7. graviditetsmånede uden problemer.Vi var i maj på bali i
5. månede.

Fra : tina hedeman

Dato : 20-11-09 17:20

hej med jer