hjælp: til pgo T-Rex EU50 årg 2000
Fra : madsen

Dato : 19-11-09 12:39

hej
pgo T-Rex EU50 årg 2000:

nogle der kan hjælpe/sige mig. hvorfor går min scooter ned i omdrejninger,
den trækker og tager fint omdrejninger til omkring 25-30 kmt. men så er det
som om den ikke vil trække længer, og går det lidt op af en bakke kan den
falde helt ned på ca 15 kmt nogle der kan hjælpe mig med problemet ??
På forhånd 1000 Tak
mvh Thomas

Fra : Lars Olesen

Dato : 21-11-09 13:21

Hej Thomas
Prøv at kigge om dine ruller ikke slidte eller ikke er helt runde.
mch. Lars

Fra : madsen

Dato : 21-11-09 16:48

har jeg set efter og der er kommet en racervariator i men det hjælper ikke
meget

mvh Thomas

Fra : KLAUS DRACHMANN

Dato : 22-11-09 04:27

hej thomas
prøve at se på den Udstødning det kunne jo hver den ikke

klaus nielsen

Fra : madsen

Dato : 22-11-09 22:03

hej den er også ny