Furminator
Fra : Ukendt

Dato : 19-11-09 16:56

Det er fældetid igen og især Bingo smider pelsen i totter.

Overvejer at købe en Furminator, men vil gerne lige høre jeres erfainger,
inden vi smider penge i sådan en dims- det er dælme en dyr kam.

Hvor tit må man børste vovsen igennem i fældeperioden og kan det dæmpe det,
så der ikke flyver hår overalt ?
Lige pt. bruger vi bare en alm. rive kam.

Fra : Ukendt

Dato : 19-11-09 21:56

"Buffy" <Buffy(snabel-a)tjekmig.dk> wrote in message
> [...]
> det, så der ikke flyver hår overalt ?
> Lige pt. bruger vi bare en alm. rive kam.

Vi er rimelig glade for vores til lab'en... det er som den fjerner meget
under uld.

Kasper

Fra : Ukendt

Dato : 19-11-09 21:58

"Kasper" <Tjae> wrote in message

> "Buffy" <Buffy(snabel-a)tjekmig.dk> wrote in message

> Vi er rimelig glade for vores til lab'en... det er som den fjerner meget
> under uld.

Måske dette var en mulighed nu punden er lav..
http://www.amazon.co.uk/s/ref=nb_ss?url=search-alias%3Daps&field-keywords=furminator
Kasper

Fra : oz3bto

Dato : 20-11-09 17:00

"Buffy" <Buffy(snabel-a)tjekmig.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
det,
> så der ikke flyver hår overalt ?
> Lige pt. bruger vi bare en alm. rive kam.

Kan anbefale "The crow"

Sidst jeg nævnte den var der en anden der fandt link til hvor den kunne
købes .. Selv har jeg forsynet mig da der var vorbasse marked

Vi bruger den på en samojede og husker vi ellers at bruge den dagligt så
fælder han næsten ikke

Fra : Ukendt

Dato : 26-11-09 13:08

"oz3bto" <no@in.dk> skrev i en meddelelse news:4b06becd$0$279

> Kan anbefale "The crow"
>
> Sidst jeg nævnte den var der en anden der fandt link til hvor den kunne
> købes .. Selv har jeg forsynet mig da der var vorbasse marked

Kunne ikke finde den via Google...?

Anyway- vores alm. rive tager nu også en del- spørgsmålet er så om
Furminatoren i det hele taget er mere effektiv ?

http://tjekmig.dk/fotomappe/images/2009/11/21/1121191632.jpg