Et problem med applikation fra en applet
Fra : Thorsten Bo Hansen

Dato : 18-11-09 16:20

Jeg har forsøgt mig med at kalde en main-metode inde fra en
applet, samt forsøgt mig med at starte en applet inde fra en
main-metode.

Ingen af delene virker. Og jeg forstår det ikke.
Herbert Schildt har i sin bog "Complete Reference Java 2"
på side 702 fra 2002 medgivet et eksempel som jeg ikke kan få
til at virke.

Og fra adresserne:

http://www.d.umn.edu/~gshute/java/swing/apps.html

samt

http://www.javafaq.nu/java-article776.html

har jeg fundet nogle, for mig ubrugelige anvisninger.

Har nogen en idé til hvordan man får afviklet en applikation
inde fra en html-side via en applet?

Alle forslag er særdeles velkomne.

Den applet jeg har forsøgt mig med at få afviklet, er
Herbert Schildt's "TextFieldDemo" på side 759 i hans bog
fra 2002, samme bog som hans forslag til at afvikle en
applikation inde fra en applet, men som ikke virker.

Hilsen
Thorsten

--

/""` qp | Emmabodavej 28 |
C -oo z | 4450 Jyderup, Danmark |

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 18-11-09 16:43

On Wed, 18 Nov 2009 16:20:15 +0100
"Thorsten Bo Hansen" <thorsten@os.dk> wrote:

> Har nogen en idé til hvordan man får afviklet en applikation
> inde fra en html-side via en applet?

Og du har signeret din applet?

--
Hilsen/Regards
Michael Rasmussen

Fra : Arne Vajhøj

Dato : 19-11-09 02:42

Thorsten Bo Hansen wrote:
> [...]
> fra 2002, samme bog som hans forslag til at afvikle en
> applikation inde fra en applet, men som ikke virker.

De to links drejer sig om hvordan man omskriver noget
kode mellem applet og applikation.

Hvis jeg har forstået dig korrekt så vil du kalde en
applikation fra en applet ikke konvertere koden.

Da jeg ikke har Schildts bog har jeg ingen anelse om
hvordan din kode ser ud.

Kan du ikke poste lidt relevant inkl. diverse
fejlmeddelelser?

Principielt er main en metode ligesom alle andre
metode og enhver Java kode kan kalde en main
metode.

Men der gemmer sig sikkert lidt smådjævle i
detaljerne.

Arne