letvægtsflaske incl. gas 250 kr
Fra : Simsalabim

Dato : 31-08-09 08:26

Fødselsdagstilbud hos XL-byg denne uge. Tjek deres brochure på forsiden.
http://nozebra.ipapercms.dk/XLBYG/BYGGECENTER/Tilbudsaviser/

Fra : JK

Dato : 31-08-09 10:35

"Simsalabim" <carsten1962@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Fødselsdagstilbud hos XL-byg denne uge. Tjek deres brochure på forsiden.
> http://nozebra.ipapercms.dk/XLBYG/BYGGECENTER/Tilbudsaviser/

Jep men til den pris skal du aflevere en stålflaske

Fra : KHH

Dato : 31-08-09 20:29

"JK" <jkp6670haderspamsaasletbaredetfraspamoghertil@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:4a9b9919$0$8576$ba624c82@nntp06.dk.telia.net...

> "Simsalabim" <carsten1962@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> >

> Jep men til den pris skal du aflevere en stålflaske

Men stadigvæk rimelig billigt.

Fra : Dan Andersen

Dato : 08-09-09 08:55

"Simsalabim" <carsten1962@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> Fødselsdagstilbud hos XL-byg denne uge. Tjek deres brochure på forsiden.
> http://nozebra.ipapercms.dk/XLBYG/BYGGECENTER/Tilbudsaviser/
>

>1: Der er ikke noget i deres brochure om dette tilbud.
2. Ved opringning til XL havde de ikke dette tilbud
3: De forhandler BP (til orientering)

Dette var til orientering.
Selv søger jeg et tilbud om at få byttet min Primagaz 11 kg. gule flaske til
deres compositflaske til en en tilbudspris

Fra : KHH

Dato : 08-09-09 09:20

Du kan jo prøve, at gå ind på www.davidsen.dk

De har haft tilbud og har det en med mellemrum, at bytte til
letvægtsflasker, når du afleverer den gamle gule 11 kg. flaske, sidst var
prisen kr. 299,00.

Fra : Dan Andersen

Dato : 09-09-09 12:28

Fra : Henrik Hauge Sørense~

Dato : 09-09-09 10:15

> [...]
> Selv søger jeg et tilbud om at få byttet min Primagaz 11 kg. gule flaske
> til deres compositflaske til en en tilbudspris
Og jeg siger tak for orienteringen... Var nede hos XL i sidste uge (hvor
tilbuddet galdt) og fik byttet en 11 kg til en letvægtsflaske.

Henrik

Fra : Dan Andersen

Dato : 09-09-09 12:26

"Henrik Hauge Sørensen" <Henrik.slet@m-hauge.dk> skrev i meddelelsen

> Og jeg siger tak for orienteringen... Var nede hos XL i sidste uge (hvor
> tilbuddet galdt) og fik byttet en 11 kg til en letvægtsflaske.
>
> Henrik
Det må have været en BP flaske, ikk´?

Fra : Henrik Hauge Sørense~

Dato : 10-09-09 12:19

> "Henrik Hauge Sørensen" <Henrik.slet@m-hauge.dk> skrev i meddelelsen

> Det må have været en BP flaske, ikk´?

Jo det var en BP flaske...

Henrik

Fra : Thore

Dato : 09-09-09 12:43

On Tue, 8 Sep 2009 09:55:18 +0200, "Dan Andersen" <dan@dbamott.dk>
wrote:

>"Simsalabim" <carsten1962@hotmail.com> skrev i meddelelsen

Ikke i denne uge, men på forsiden af sidste uges tilbudavis..

> [...]
>Selv søger jeg et tilbud om at få byttet min Primagaz 11 kg. gule flaske til
>deres compositflaske til en en tilbudspris

Jeg tog mig sammen i lørdags. Tog to tomme gule 11-kgs flasker, kørte
til XL i Herlev og byttede til 2 BP grå/grønne plastic med 10 kg. gas og
slap 498,-...

--
Venlig hilsen / Best regards
Thore Sorensen - DK-2620 Albertslund

Se min hobbyside: www.RacePhoto.dk

Fra : Dan Andersen

Dato : 13-09-09 20:09

"Thore" <dinotec@mail.invalid> skrev i meddelelsen

> [...]
> Venlig hilsen / Best regards
> Thore Sorensen - DK-2620 Albertslund
> (Erstat evt .INVALID med .DK for direkte mail)

S åer det godt, man ikke skal bytte i Sverige: dags dato i Q8/OK i
Helsingborg: 546 sek for en ombytter BP 10 kg!!!! I Østrig gav jeg 216 kr.
for en ombytter..
Er det nu man skal være glad for at bo i Danmark )))))))))))))