Kondom - er jeg den eneste ...
Fra : Kondomhaderen

Dato : 16-11-09 11:53

Er jeg den eneste, der har problemer med kondomer?

Det er ikke fordi, jeg er voldsom stor, ca. 19 cm i længden og vist omkring
14,5 cm i omkreds, svarende til en diameter på 4,6 cm. Men selvom
kondomerne skulle have en diameter på 5,2 - 5,4, så er de svære at få på,
og de strammer så meget, at det er svært at holde erektionen.

Andre med samme problem, og i så fald, hvad gør I?

Fra : Nana

Dato : 16-11-09 16:28

"Kondomhaderen" <ingen@adresse.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> og de strammer så meget, at det er svært at holde erektionen.
>
> Andre med samme problem, og i så fald, hvad gør I?

Jeg har oplevet det flere gange, også selvom fyrene ikke nødvendigvis var
større end gennemsnittet. Tror det er noget med pasformen. Kan kun anbefale
dig at prøve lidt forskellige mærker, da de ikke er ens i strækket og
formen. Der findes også XL-kondomer, som er lidt bredere. I øvrigt er der en
del hjemmesider hvor du kan mixe og blande ret billigt. Tag en af hver og gå
igang.

Fra : Kondomhaderen

Dato : 16-11-09 16:41

"Nana" <nana@phobiasild.dk> wrote in

> Kan kun
> anbefale dig at prøve lidt forskellige mærker, da de ikke er ens i
> strækket og formen. Der findes også XL-kondomer, som er lidt bredere.

Den er ikke skæv eller lignende men vist meget almindelig i form, så jeg
tror ikke formen gør den store forskel.

Jeg har allerede prøvet flere forskellige mærker, og det er desværre et
problem med dem alle. Både de almindelige med en diameter på 52 mm. og de
lidt bredere på 54 mm.

Fra : Nana

Dato : 16-11-09 22:31

> [...]
>
> Jeg har allerede prøvet flere forskellige mærker, og det er desværre et
> problem med dem alle. Både de almindelige med en diameter på 52 mm. og de

Teknisk set bure de vel ikke stramme, når omkredsen på kondomet er større
end pikkens omkreds?
Hvordan strammer de? altså kan de se at gummikanten på kondomet strammer,
eller er det bare hele kondomet der strammer all over?
Måske har du målt forkert, eller måske kunne du have gavn af at trimme
hårene ved roden. Måske er det dem der niver/bliver klemt?

Fra : Kondomhaderen

Dato : 17-11-09 16:09

> Teknisk set bure de vel ikke stramme, når omkredsen på kondomet er
> større end pikkens omkreds?

Jeg har da også overvejet, om jeg og fabrikanterne måler på forskellige
måder.

> Hvordan strammer de? altså kan de se at gummikanten på kondomet
> strammer, eller er det bare hele kondomet der strammer all over?

Det strammer i det hele taget. Det kan ikke bare rulles på, men man må
have fingrene ind under kanten og strække det ud og så trække den ned
over.

Og det er ikke kun mig, der har problemer med at få dem på. Piger der er
betydeligt mere vant til at håndtere den slags end mig har også
problemer.

> Måske har du målt forkert, eller måske kunne du have gavn af at trimme
> hårene ved roden. Måske er det dem der niver/bliver klemt?

Nej, jeg er skam trimmet

Jeg må have fat i et målebånd og så måle på kondomerne.

Fra : tiper

Dato : 17-11-09 01:09

On 16 Nov., 11:52, Kondomhaderen <in...@adresse.invalid> wrote:
> [...]
> og de strammer så meget, at det er svært at holde erektionen.
>
> Andre med samme problem, og i så fald, hvad gør I?

Her kan du vælge nogle i L og XL
http://www.trojancondoms.com/Product/ProductList.aspx
Pasformen og materialetykkelsen er faktisk god. Også selvom du mener
din er af alm. i form, så betyder det altså også noget hvordan
kondomet er formet.
Men prøv nogle af dem. Har jeg selv og andre jeg kender kun gode
erfaringer med.

Fra : Kondomhaderen

Dato : 17-11-09 16:19

tiper <tiper@vip.cybercity.dk> wrote in news:ce8f7d12-8e1a-443b-87d1-
34a1b88fb501@r24g2000yqd.googlegroups.com:

> Her kan du v‘lge nogle i L og XL
> http://www.trojancondoms.com/Product/ProductList.aspx

Hm, jeg har ellers holdt mig fra den slags butikker, der ikke kan finde ud
af at skrive noget om størrelsen ud over "stor" og "større". Det virker
ikke særlig troværdigt.

Fra : tiper

Dato : 17-11-09 13:50

On 17 Nov., 16:18, Kondomhaderen <in...@adresse.invalid> wrote:
> [...]
> af at skrive noget om størrelsen ud over "stor" og "større". Det virker

Nej, det er sandt, men Trojan er gode, og du kan så tage en pakke af
hver og se hvad der så passer.

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 15-12-09 05:17

Kondomhaderen wrote:
> Er jeg den eneste, der har problemer med kondomer?
>
> Det er ikke fordi, jeg er voldsom stor, ca. 19 cm i længden

sig mig hvor måler du fra og til ? er det fra skambenet til penis spids ?
jeg er flere gange blevet spurgt men har ikke fået det målt ud over for en
herrens masse år siden på efterskolen
men jeg tror min er 1 cm korter (fra skam ben til penis spids) men så lidt
bredere -