Dansk-Spansk ordbog til Ubuntu???
Fra : Michael

Dato : 15-11-09 20:23

Er der nogen der ved hvor jeg kan finde en Dansk-Spansk-Dansk ordbog til
Ubuntu? Engelsk-Spansk-Engelsk kan også bruges i mangel af bedre.

Jeg har prøvet, at installere en Windows ordbog med/under Wine, men der
opstår en fejl under installationen og jeg har ingen idé om hvad jeg
kan/skal/bør gøre for, at få det til, at virke.

/michael

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 15-11-09 22:22

Den Sun, 15 Nov 2009 20:23:06 +0100 skrev Michael:

> [...]
> opstår en fejl under installationen og jeg har ingen idé om hvad jeg
> kan/skal/bør gøre for, at få det til, at virke.

2 min. efter søgning på Google "English Spanish Dictionary", var den
downloadet

Hvordan du kommer videre må du selv finde ud af

http://stardict.sourceforge.net/Dictionaries_misc.php

--
Karl Erik.