Full screen video fungerer lokalt men ikke~
Fra : ran2far

Dato : 15-11-09 20:57

som titlen siger, det fungerer fint paa min harddrive men paa min hjemmeside
gaar den ikke. allow full screen: true er selvfoelgelig aktiveret. det har
vel noget med serveren at goere?

desuden er det saadan at alt video blokerer hvis man klikker paa
transportbaandet. hvofor det?

kan ses her, klik paa "Trailer"
http://kaalund.net/Henrik/Current/DreaMe.html

--

www.kaalund.net

Fra : ran2far

Dato : 17-11-09 18:48

> som titlen siger, det fungerer fint paa min harddrive men paa min
> hjemmeside gaar den ikke. allow full screen: true er selvfoelgelig
> aktiveret. det har vel noget med serveren at goere?

OK, det foerste er klaret, full creen fungerer nu.

> desuden er det saadan at alt video blokerer hvis man klikker paa
> transportbaandet. hvofor det?
> kan ses her, klik paa "Trailer"
> http://kaalund.net/Henrik/Current/DreaMe.html

Dette er stadigt et problem. Kan i konstatere denne fejl?

Desuden spiller videoen med hak. Kan i konstatere denne fejl?