Hidsig kat angriber
Fra : oz3bto

Dato : 14-11-09 16:52

Vi havde inat fået en temlig støjende tilløber kat ind i huset og fik også
fat i den tjekket for tatto og halsbånd hvorefter den blev smidt udenfor
igen.. Helt nede på den anden side af havelågen

10min sener er den igang i køkkenet igen og forsøger så at få fat på den en
gang til hvilket resultere i at den går total amok og når at bide mig
temlig kraftig en den ene hånd
Den bliver bogsdtaveligt smidt ud midt i gårdspladsen og hunden får besked
og at tage missen hvor efter at hunden jagter den ind i skoven

Nu troede jeg så det var slut men her hele dagen har den rendt rundt her
udenfor og forsøgt sig med kattelemmebn som jeg heldigvis har spærret af
så den ikke kan komme ind.. Vores egne katte er dog ret utilfredes med at de
ikke må komme ud

hunden har jagtet den af grunden flere gange idag m,en den vender hurtig
tilbage igen

Nogen her der har andre forslag til hvordan vi slipper for den ?

Kæresten har hængt sedler op idag bla. i den lokale brugs selv overvejer
jeg kraftig at ringe efter en kammerat der er jæger men man må vel ikke
bare skyde katten ?

Fra : Allan G

Dato : 14-11-09 23:05

"oz3bto" <no@in.dk> skrev i en meddelelse

Ja det er noget værrer noget med de der besøgskatte,
Jeg har haft et per stykker.
Der var en der var flyttet ind, ja tænk dig den lå og sov i et af mine rum,
og mine egne katte var så ligeglade.

Hehe den fik et halsbånd på med en seddel hvor der stod, at Jeg sover her
xxxxxxxx og tlf nr, og spiser maden her, hvor bor jeg ?

Der gik kun 24 timer og så var der en i røret

Det var baldur, Sød kat der bor 4 huse væk.
Jeg hilser stadigvæk på ham når jeg ser ham.

Nu kommer han ikke merer, ja for jeg har hegnet mine katte inde på min
matrikkel.

Det vil sige, ja jeg har stadigvæk den gamle kattelem ud til friheden, men
der er der monteret en stang så de kun kan komme ind og ikke ud.
Det er deres nødindgang, for det sker at der er et hul i hegnet.

Det er nu kun Rocke der mener at det er helt i orden at bryde ud hvis det
kan ske med en pote på jorden.

Og nødindgangen er kun åben når jeg har mistanke om at der lige mangler en
kat.

Det er nu sket en gang at en besøgskat er kommet ind af nødindgangen, og
ikke kunne komme ud, Og hold da op hvor den var sur på mig.
Hehe den var nu glad da jeg lukkede den ud

Nu er mine katte jo MCO hankastrater, ja de er nogle fredelige nogle så den
stakkel fik fred i bryggerset,

Det var først da jeg vågnede de fik fortalt mig at noget var galt.

Mvh Allan

Fra : Allan G

Dato : 14-11-09 23:26

"Allan G" <allan_roskilde@fjern.hotmail.com> skrev i en meddelelse

Og Ham der Baldur
Ja nu må jeg jo fortælle lidt om ham.
Jeg prøvede at jage ham ud af huset med en vandpistol, En stor en. Hæhe
En af dagene hvor jeg smed ham ud af bryggersdøren, og lukkede døren, ja
der løb han ind igen gennem kattelemmen og røg på kattebakken der stod der.
Da han var færdig spænede han ud af kattelemmen igen

Det var nok det, der fik mig til at holde lidt af Baldur Møgkat.

Jeg har også afleveret ham i transportkasse til hans hjem fordi jeg skulle
på 14 dages udearbejde, og mine egne skulle på pension dagen efter.

Ja det er ikke nemt med katte

Mvh Allan

Fra : Steen Hansen

Dato : 15-11-09 11:42

On Sat, 14 Nov 2009 16:52:18 +0100, "oz3bto" <no@in.dk> wrote:

> [...]
>
>Kæresten har hængt sedler op idag bla. i den lokale brugs selv overvejer
>jeg kraftig at ringe efter en kammerat der er jæger men man må vel ikke

Iflg. mark og vejfred skal du lave en annonce i lokal sprøjten, med
beskrivelse af katten, og efter en periode må du godt ringe efter din
ven.

Men læs selv loven her, det er specilet Kapitel IV $ 14 der er
intressant for dig

https://www.retsinformation.dk/Forms/R0710.aspx?id=8560#KVIII

Steen

Fra : oz3bto

Dato : 16-11-09 20:44

Så blev den indleveret på det lokale dyreinternat hvor de var ret sikker på
at den bare blev aflivet

Den var igen kommet indenfor og dennegang var det kæresten den angreb og
flåede til blods .. Var meget tæt på at hun havde knækket nakken på den

Fra : Allan G

Dato : 16-11-09 21:41

> [...]
>
> Den var igen kommet indenfor og dennegang var det kæresten den angreb og
> flåede til blods .. Var meget tæt på at hun havde knækket nakken på den

Den er vel sulten, og sikkert kold.
Der må en grund til den bliver ved med at komme igen.

Stakkels miver

Har du en ikke nevtraliseret hun kat ?

Mvh Allan

Fra : oz3bto

Dato : 17-11-09 00:55

> "oz3bto" <no@in.dk> skrev i en meddelelse

> Den er vel sulten, og sikkert kold.
> Der må en grund til den bliver ved med at komme igen.

> [...]

Nej 2 styk kasterater