Outlook: Flyt af private mapper fra 2000 -~
Fra : CC

Dato : 14-11-09 14:57

Kan jeg umiddelbart flytte min private post mappe (xy.pst) fra Outlook 2000
til Outlook 2007
(pst filen skal fysisk flyttes fra en gl. maskine til en ny maskine).

Jeg havde tænk mig, at starte 2007, oprette privatemapper med xy.pst, lukke
Outlook.
Kopier min gl xy.pst over til den nye placering ved at overskrive.

Når jeg starter Outlook 2007, har jeg så alle min gl mails ige ?

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 15-11-09 10:22

"CC" <CC@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Kopier min gl xy.pst over til den nye placering ved at overskrive.

Jeg har ikke prøvet fra Outlook 2000 til 2007.

Men jeg har prøvet fra fra 2003 til 2007 - og tilbage igen, da jeg
foretrækker 2003 .

Og det fungerede uden problemer

Men det er vel bare at prøve

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 15-11-09 18:41

"Jan Vestergaard" <jan@jve.invalid> skrev i meddelelsen

> Jeg har ikke prøvet fra Outlook 2000 til 2007.
>
> Men jeg har prøvet fra fra 2003 til 2007 - og tilbage igen, da jeg
> [...]
Ja, men gå med livrem og seler.
Jeg har tidligere rodet med .pst filer mellem 2000 og 2003 og det kunne ikke
lade sig gøre. 2003 ville slet ikke kendes ved den.
Så jeg ville nok eksportere mest muligt i et format, som man efterfølgende
kunne importere igen, således at man i hvert fald kan få noget af det med
over i den nye version.

Kurt