(500) Days of Summer / hidre hidre
Fra : Peter Heide

Dato : 14-11-09 02:23

http://www.imdb.com/title/tt1022603/

Udemærket lille kærlighedsbagatel. Lige ud af landevejen historie om
(u)lykkelig kærlighed. Man skal lige vende sig til at den hopper frem og
tilbage i de 500 dage forholdet on & off varer.

Den kvindlige hovedperson Summer ( Zooey Deschanel ) spillede med i en anden
film hvor instruktøren drev rovdrift på hendes såkaldte "naturlige" latter.
Den gik mig så kraftig på nerverne at jeg måtte opgive filmen halvvejs.
Heldigvis er der skruet gevaldigt ned for den , i denne film. En kollega der
havde set Yes Man syntes at latteren var nuttet og smittende. Jeg syntes den
er putte-nutte-sød-naturlig- JEG SKAL LOSSE DIG RØVEN-latter !

PS; Må sige at det er et af de fineste soundtracks jeg har hørt samlet i en
film i lang tid..

Fra : Steen

Dato : 14-11-09 09:20

On 2009-11-14 02:23:28 +0100, "Peter Heide" <salute@vip.dk> said:

> PS; Må sige at det er et af de fineste soundtracks jeg har hørt samlet
> i en film i lang tid..

Jeg er ikke meget til soundtracks (lige undtaget Blues Brothers), men
soundtracket til serien True Blood er ret interessant