Skærme
Fijala 3554
hvilket skærmkort til minipc?
Fra : Per H

Dato : 13-11-09 18:34

Jeg har lige købt en mini pc, med et ATI radeon HD 4350 skærmkort.
Aldrig har jeg da set så dårlig grafik, men så vidt jeg kan finde
ud af er det også kun 250Mb ram? i annoncen at det var dedikeret til
500Mb. ( hvad betyder det) Og er det ikke for lidt til win7.
ihvertfald så er det gamle jeg havde langt bedre ATI Radeon X1300,
men det passer jeg ikke til en minipc.

Hvem kan anbefale et rimeligt kort, det skal _ikke_ bruges til spil.!
det må ikke fylde for meget, da det sidder mod bunden i kabinet.

per

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 13-11-09 23:35

"Per H" <tramanden@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Hvem kan anbefale et rimeligt kort, det skal _ikke_ bruges til spil.!
> det må ikke fylde for meget, da det sidder mod bunden i kabinet.

Da du ikke skal bruge det til spil, burde det være langt rigeligt og med
rigeligt ram.
Hvis der generelt er dårlig grafik, må det være defekt, eller der er
installeret en forkert driver.

Kurt

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 14-11-09 11:05

"Per H" <tramanden@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Aldrig har jeg da set så dårlig grafik,
> men så vidt jeg kan finde ud af er det også kun 250Mb ram?

Det burde være mere end rigeligt til de fleste formål.

> Og er det ikke for lidt til win7.

Næh - ikke med mindre du kører grafiktunge spil......

> ihvertfald så er det gamle jeg havde langt bedre ATI Radeon X1300,

Prøv at kigge i manualen, om du ikke kan configurere din grafik, så den
bliver OK.

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : Brian Lund

Dato : 18-11-09 09:10

Per H wrote:
> Jeg har lige købt en mini pc, med et ATI radeon HD 4350 skærmkort.
> Aldrig har jeg da set så dårlig grafik,

I Windows? Og du er vant til Windows 7's udseende?
(Ikke at det egentligt har grim grafik synes jeg)

Der BØR ikke være nogen synlig forskel uanset hvilket grafikkort du har i,
hvis altså driverne er installeret korrekt...

Det lyder meget underligt.!? Kan du tage et billede?

Brian

Fra : Per H

Dato : 18-11-09 16:28

On Wed, 18 Nov 2009 09:10:00 +0100, "Brian Lund"
<brian@-FJERN-lundfoto.dk> wrote:

> [...]
>hvis altså driverne er installeret korrekt...
>
>Det lyder meget underligt.!? Kan du tage et billede?

Har klaret den i dk grafikkort,

den var heller ik så dårlig at det kunne ses på et foto taget af mig
he he ..

per