Kastration
Fra : B & O

Dato : 11-11-09 18:38

Hej gruppe.

Vores datter og hendes kæreste skal have kastreret deres 1½ gamle hankat. De
er begge på SU og spørger til priser hor dyrlægen. Jeg har sagt i mellem 600
og 800 kr. er det mon ikke realistisk?

På forhånd tak
Bente

Fra : Bisse

Dato : 11-11-09 18:43

"B & O" <bente_ove@3mail.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> De er begge på SU og spørger til priser hor dyrlægen. Jeg har sagt i
> mellem 600 og 800 kr. er det mon ikke realistisk?

Og det skal vel så ganges med 1½? :))

Fra : GSX 750

Dato : 11-11-09 19:47

"Bisse" <nospam@nospam.dk> skrev i meddelelsen

> "B & O" <bente_ove@3mail.dk> skrev i meddelelsen

> Og det skal vel så ganges med 1½? :))

Hej.
Vi gav 600 sidste år på Stege dyrehospital.
Mvh
Jarl

Fra : Tove Krieger

Dato : 11-11-09 19:46

In news:4afaf691$0$276$14726298@news.sunsite.dk,
B & O <bente_ove@3mail.dk> typed:
> [...]
> hankat. De er begge på SU og spørger til priser hor dyrlægen. Jeg har
> sagt i mellem 600 og 800 kr. er det mon ikke realistisk?

Ikke helt realistisk, for der er næsten lige så mange priser som der er
dyrlæger. Ved en søgning på Google har jeg fundet priser mellem 800,- og
1.300,- kr.

Prøv at forhøre hos jeres lokale dyrlæge eller ring rundt i omegnen og
spørg. Det koster jo ikke noget at spørge.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Ukendt

Dato : 12-11-09 00:27

"B & O" <bente_ove@3mail.dk> skrev i en meddelelse news:4afaf691$0$276

> Jeg har sagt i mellem 600 og 800 kr. er det mon ikke realistisk?

Vores dyrlæge tager 600 kr. for det, men vi har også betalt omkring 9-1200
kr., hos andre dyrlæger, så det svinger meget. De må evt. ringe lidt rundt.

Fra : Eva Schmidt

Dato : 12-11-09 09:12

"Buffy" <Buffy(snabel-a)tjekmig.dk> skrev i meddelelsen

> Vores dyrlæge tager 600 kr. for det, men vi har også betalt omkring
> 9-1200 kr., hos andre dyrlæger, så det svinger meget. De må evt. ringe
> lidt rundt.

Man skal bare passe på, hvilken dyrlæge, man bruger

http://www.stop-dyrlaege-breth-hansen.dk/

mvh Eva

Fra : Ukendt

Dato : 12-11-09 12:12

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i en meddelelse news:4afbc351$0$281

> Man skal bare passe på, hvilken dyrlæge, man bruger
>
> http://www.stop-dyrlaege-breth-hansen.dk/

Ja, utroligt at han stadig praktisere....

Fra : Tove Krieger

Dato : 12-11-09 17:44

In news:4afbed98$0$56788$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
Buffy <Buffy(snabel-a)tjekmig.dk> typed:
> "Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, utroligt at han stadig praktisere....

Ja, jeg synes også at det er utroligt vattet, at den dyremishandler ikke er
stoppet for længst. Der synes da at være beviser nok imod ham.

Fra : Ole

Dato : 29-11-09 14:47

Buffy wrote:

> Ja, utroligt at han stadig praktisere....

Nok mere utroligt at folk bruger ham!

Ole M
--
I'm on a seafood diet. I see food and I eat it.

Fra : Ukendt

Dato : 29-11-09 16:06

"Ole" <I_R_Onslow@c.dk> skrev i en meddelelse news:4b127b75$0$36576

> Nok mere utroligt at folk bruger ham!

Nej, det er jo ikke alle folk, der kender hans rygte.
Har også været i hans klinik i Egå v. Århus for 16-17 år siden. Det var
dengang vores nærmeste dyrlæge.

Fra : oz3bto

Dato : 13-11-09 14:39

> [...]
De
> er begge på SU og spørger til priser hor dyrlægen. Jeg har sagt i mellem

'Dyreste vi har oplevet er 1500 men det var så også incl et mindre
helbreds tjek og en lille tatto i øret