Udenlandske Blu-Ray med DK tekster
Fra : Sjølle

Dato : 08-11-09 11:56

Nogen der kan hjælpe med, hvor/hvordan man finder udenlandske Blu-Ray
film med DK tekster?

Der er jo utroligt mange must-have film på Blu-Ray, der ikke er
udkommet herhjemme, men kan fås på Amazon, Play osv.... men jeg vil så
skrækkeligt gerne danske tekster på

Er der nogen guide/liste eller noget, hvor man kan se hvilke der kan
fås med DK tekst, da jeg syntes det er lidt af et møjsommeligt
arbejde, at tjekke specifikationer på alle filmene, for at finde dem
med DK tekst.

Nu har jeg bestilt Step Brothers fra Play... der stod f.eks ikke den
var med DK tekst, men det vidste jeg så fra en kammerat der havde
bestilt den samme film.... så syntes ikke det er nemt at overskue

Håber nogen ved noget?

Mvh Martin

Fra : Infinity

Dato : 08-11-09 21:32

"Sjølle" <martinsjoestrand@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

* * * * * * * * * * * * * *
Kik på BDLive.dk UK releases, der står oplysningerne.

Eksempel
http://www.bdlive.dk/ukfilm.php?filmid=524

--
/Infinity

Fra : Martin Sjøstrand

Dato : 09-11-09 02:43

> * * * * * * * * * * * * * *
> Kik på BDLive.dk UK releases, der står oplysningerne.
>
> Eksempelhttp://www.bdlive.dk/ukfilm.php?filmid=524
>
> --
> /Infinity

Mange mange tak, det var lige sådan noget jeg ledte efter

Mvh Martin

Fra : Infinity

Dato : 09-11-09 20:54

"Martin Sjøstrand" <martinsjoestrand@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> --
> /Infinity

Mange mange tak, det var lige sådan noget jeg ledte efter

Velbekomme, det var her fornyligt jeg selv fik det at vide.

--
/Infinity