Jagteren.
Fra : Stig Johansen

Dato : 08-11-09 10:18

Hej alle.

Jeg har prøvet gennem noget tid at forsøge at knipse et billede, hvor Twix
jagter ''ting' ovenpå taget.

Det lykkedes ikke helt i nuet, da der går lidt tid fra man knipser til
billedet bliver taget.

Men her er han på nedturen, efter at have banket hovedet mod taget, tror
jeg, da der lyder lidt hårde brag, når han farer op efter 'noget'.

Måske er det fugle på taget, måske er det en myg/flue under - jeg ved det
ikke, for jeg er sikker på, at jeg både ser og hører dårligere end Twix :)

http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_showpic.php?picowner=Twix&picnumber=11319
eller
<http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_showpic.php?picowner=Twix&picnumber=11319>
afhængig af nyhedslæser)

Stig Johansen

Fra : Siri

Dato : 29-11-09 16:39

> Stig Johansen skrev:
> Hej alle.

http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_showpic.php?picowner=Twix&picnumber=11319
> Stig Johansen

Tak igen
Hvor de dog kan blive lange!
Han er vel nok en smuk kat med det mønster og de skønne farver.
Twix da man (næst efter Leise)
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar