Works 8.5
Fra : anne

Dato : 08-11-09 08:46

Hej Gruppe

Jeg har for noget tid siden oprettet et projekt, jeg vil gerne tage en
sikkerhedskopi af det projekt, men kan slet ikke finde filen jeg vil
sikkerhedskopierer.

Hvordan gør man lige det??

MVH

Anne

Fra : anne

Dato : 09-11-09 18:07

"anne" <anne@nejtilspam.com> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Jeg har for noget tid siden oprettet et projekt, jeg vil gerne tage en
> sikkerhedskopi af det projekt, men kan slet ikke finde filen jeg vil

Ingen der ved det??

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 09-11-09 22:25

> "anne" <anne@nejtilspam.com> skrev i meddelelsen

> Ingen der ved det??
Ved du hvad filen hedder? Hvilket styresystem har du?

Kurt

Fra : anne

Dato : 10-11-09 07:56

> Ved du hvad filen hedder? Hvilket styresystem har du?
>
> Kurt

Hej Kurt

Tusind tak for svar.

Mit styresystem er Vista home basic. Ja jeg ved godt hvad filen hedder, men
ikke hvad filtype det er. Jeg har selv søgt efter den lokalt på min
computer, men helt uden held.

MVH

Anne

Fra : Max

Dato : 10-11-09 08:09

Hej anne

> Mit styresystem er Vista home basic. Ja jeg ved godt hvad filen
> hedder, men ikke hvad filtype det er. Jeg har selv søgt efter den
> lokalt på min computer, men helt uden held.

Kan du ikke bare åbne projektet i Works og så gemme det
der hvor du vil have en sikkerhedskopi ?

--
Mvh Max

Fra : Bæ9

Dato : 10-11-09 12:06

"Max" <max_jens@post9.tele.dk.invalid> skrev i meddelelsen
> Hej anne

> Kan du ikke bare åbne projektet i Works og så gemme det
> der hvor du vil have en sikkerhedskopi ?
>
> --
> Mvh Max

osse min ide:

Filer -> Gem som

Fra : anne

Dato : 10-11-09 16:47

> osse min ide:
>
> Filer -> Gem som

Hej Max

Tusind tak for svar.

Nej ikke som jeg kan se det. Jeg mener man åbner den op i Works-projekter og
så kan man klikke på et ikon der åbner selve projektet, men der er ikke
mulighed for at gemme derinde.

Jeg har også kikket i Works egen hjælp, men der står heller ikke spor om
det.

Jeg ved ikke det er mig der bare ikke kan se det, men igen, jeg kan heller
ikke finde filen ved at søge på computeren efter en fil med det navn.

MVH

Anne

Fra : Max

Dato : 10-11-09 17:06

Hej anne

> Nej ikke som jeg kan se det. Jeg mener man åbner den op i
> Works-projekter og så kan man klikke på et ikon der åbner selve
> projektet, men der er ikke mulighed for at gemme derinde.

Nu har jeg kun en Works 7.0, men i den er det muligt at
trykke på en knap nederst i højre side og vælge "gem som"

> Jeg ved ikke det er mig der bare ikke kan se det, men igen, jeg kan
> heller ikke finde filen ved at søge på computeren efter en fil med
> det navn.

Min smider filen i Dokumenter og den hedder filnavn.wpj

Måske du skal slå visning af skjulte filer til.

--
Mvh Max

Fra : anne

Dato : 10-11-09 17:36

Hej Max

Tusind tak for svar.

Der var den, nej ikke at jeg umiddelbart kan gemme, men filtypenavnet. Jeg
kunne nu så finde den i en filformat der hedder wpj som du skrev, og selve
filen hed noget med WkPj, og ikke det jeg har kaldt mit projekt. Tusind tak
for det. Nu kan jeg vel så bare gemme en sikkerhedskopi af den.

Jeg har ikke fundet en der hedder gem som i min works, men pyt nu tror jeg
den er der med din god ehjælp.

Tusind tak for det igen.

MVH

Anne

Fra : anne

Dato : 10-11-09 16:48

Hej Bæ9

Tak for svar.

Nej desværre er det ikke så enkelt.

MVH

Anne

Fra : Bæ9

Dato : 10-11-09 17:10

> Hej Bæ9
>
> Tak for svar.
>
> Nej desværre er det ikke så enkelt.
>
> MVH
>
> Anne

øv - nu troede jeg lige........

Fra : anne

Dato : 10-11-09 17:37

> øv - nu troede jeg lige........

Hej Bæ9.

Tak for forsøget, nu lykkes det vist på en lidt kringlet måde.

MVH

Anne