Office Home and student 2007
Fra : Ejvind Munk Jensen

Dato : 07-11-09 17:44

Jeg købte i 2008 ovenstående program - jeg har fået en ny computer, hvor
jeg gerne vil have den installeret - jeg mener at man må have den på 3
computere.

Jeg har produktkode på installationen fra 2008, men jeg kan ikke finde et
sted hvor jeg kan downloade en ny unden at betale igen.

Er der nogen der har et svar ??

mvh
emunk

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 08-11-09 14:01

Ejvind Munk Jensen <emunk@fjernvejen-net.dk> wrote:

> [...]
>
> Jeg har produktkode på installationen fra 2008, men jeg kan ikke finde et
> sted hvor jeg kan downloade en ny unden at betale igen.

Jeg går da ud fra du kan benytte den samme produktkode på 3 pc'er.

Min er en FPP (æske med vippe-skuffe) og der står - med småt: "*Givet i
licens til 3 pc'er." Stjernen (*) henviser til der, hvor der står
"Office til hjemmet og studiet*" i skemaet "Hvilken Microsoft
Office-pakke passer bedst til dig?" på bagsiden.

Den skal så aktiveres uden begræsning sålænge pakken kun befinder sig på
max 3 pc'er - regner jeg med.

Det med een produktkode må vel osse gælde for OEM versionen - rød tekst
foran på DVD en æske? Her står det med licenserne lidt anderledes. På
forsiden foroven står: "Givet i licens til ikke-kommerciel brug*". På
bagside: "*Givet i licens til 3 pc'er."

Den kan så kun aktiveres 3 gange.

Min OEM er stadig i plastik. Men mon ikke der her osse kun er den ene
produktkode?

--
"I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall
out." Grace M. Hopper.