Win7 til andre computere
Fra : Per Andreasen

Dato : 05-11-09 21:14

Jeg har installeret Windows7 i 64 udgave. Jeg kan ikke komme i kontakt med
de øvrige computere i mit netværk. Disse computere kører alle WinXP. Da jeg
indtil fornylig kørte Vista var der ingen problemer. Er der nogen, der kan
hjælpe?

På forhånd tak Per
Andreasen

Fra : Martin /Helsingør

Dato : 07-11-09 07:39

Per Andreasen skrev:
> [...]
> med de øvrige computere i mit netværk. Disse computere kører alle WinXP.
> Da jeg indtil fornylig kørte Vista var der ingen problemer. Er der

Hvordan vil du gerne i kontakt? Hvis du skal dele filer mellem
maskinerne, skal de være i samme workgroup.

Du kan bruge dennne vejledning:

http://www.vistax64.com/tutorials/125089-workgroup-name-change.html

Mvh.

Martin