Skærme
Fijala 3554
Samsung SyncMaster 757NF
Fra : Erik Poulsen

Dato : 03-11-09 22:24

Hejsa

Min Samsung SyncMaster 757NF er begyndt, at blive lidt utydlig/stå uroligt.
Jeg har prøvet med "Degauss" knappen, som hjælper lidt. Har jeg andre
muligheder?

Evt. anbefaling af en ny skærm. gerne lcd. Den bruges mest til office samt
internet, men den skal også kunne klar Battelfield 2 og være pris billig.

For forhånd tak
Erik

Fra : Mads

Dato : 04-11-09 00:52

On Tue, 3 Nov 2009 22:23:43 +0100, "Erik Poulsen"
<egpnewsNO@SPAMhotmail.com> wrote:

> [...]
>internet, men den skal også kunne klar Battelfield 2 og være pris billig.

Nu er billig jo et vidt begreb.

Jeg syntes min Samsung Syncmaster T260 var rørende billig i forhold
til det jeg fik for mine penge og jeg bruger netop min PC til de samme
ting du nævner.

Så min anbefaling er kig på en Syncmaster T240 eller T260

mvh Mads

Fra : news.tele.dk

Dato : 06-11-09 18:21

"Mads" <Mads@nospam.nothanks.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> ting du nævner.
>
> Så min anbefaling er kig på en Syncmaster T240 eller T260

Jeg har også en T260, den er kanon! Havde både en T240 og T260 hjemme, men
valgte den store, og det har jeg bestemt ikke fortrudt!