Kopiering af Excel fil
Fra : Ukendt

Dato : 03-11-09 18:35

Hej.

En af mine bekendte har et underligt problem - hun kan ikke åbne en
Excelfil, men jeg kan godt i Office 2003. Ved ikke hvilken version hun
bruger...

Men mit spørgsmål er, om jeg kan kopierer hele filen, når den er åben, over
i et Worddokument - altså blot markere hele regnearket og så
kopierer...synes ikke det lykkes for mig. Skal jeg gøre noget specielt?

mvh

Jesper

Fra : emjeppesen

Dato : 03-11-09 22:34

"Jesper" <christop at post1.dknet.dk> skrev:

>Men mit spørgsmål er, om jeg kan kopierer hele filen, når den er åben, over
>i et Worddokument - altså blot markere hele regnearket og så
>kopierer...synes ikke det lykkes for mig. Skal jeg gøre noget specielt?

Næh, du skal da bare gemme filen som *.xls i en version, som hun kan
læse. Formodentlig en version, der er ældre end din, siden hun ikke
kan åbne den og du kan

Hilsen emj

Fra : Jan Kronsell

Dato : 04-11-09 10:31

emjeppesen wrote:

> Næh, du skal da bare gemme filen som *.xls i en version, som hun kan
> læse. Formodentlig en version, der er ældre end din, siden hun ikke
> kan åbne den og du kan

Det må være en meget gammel Excel, hvis en 2003 kan åbne den, for melllem 97
og 2003 versionerne har filformatet været det samme. Så hvis det skyldes en
forældet Excel må det være 95 eller ældre.

Jan