Skærme
Fijala 3554
Hvor sårbar er LCD-skærmene?
Fra : uh

Dato : 02-11-09 22:26

Nogen som ved det? Jeg tænker på berøring af skærmen, når man vil pege og
evt. rammer med fingerspids og/eller negl.
mvh uh

Fra : Rasmus Bertelsen

Dato : 03-11-09 12:00

uh skrev:
> Nogen som ved det? Jeg tænker på berøring af skærmen, når man vil pege og
> evt. rammer med fingerspids og/eller negl.
> mvh uh

Burde ikke være det store problem, er selv kommet til det et par gange,
bare man ikke gør det for tit. Man bør dog undgå det, med mindre det er
nogle af de nye touch screens, som er beregnet til det.

Mvh,
Rasmus Bertelsen

Fra : uh

Dato : 05-11-09 13:49

"Rasmus Bertelsen" <rasbert@vip.cybercity.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> bare man ikke gør det for tit. Man bør dog undgå det, med mindre det er
> nogle af de nye touch screens, som er beregnet til det.

Tak skal du have - så må vi passe godt på.
mvh uh

Fra : Brian Lund

Dato : 09-11-09 16:35

"uh" <uh@forum.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen som ved det? Jeg tænker på berøring af skærmen, når man vil pege og
> evt. rammer med fingerspids og/eller negl.

Ikke noget problem... Så længe du ikke trykker for hårdt (og det skal
alligevel være ret hårdt), største problem er at du får fedtede fingre på
skærmen og så skal du til at gøre den ren...

Brian