Sæftetilretning
Fra : NI

Dato : 01-11-09 07:28

Hej gruppe.
Har netop købt et gammelt men ok gevær (haglbøsse), som dog ved nærmere
eftersyn skal have rettet skæftet til. Hvad koster dette sådan ca.? Ved ikke
om det kan betale sig eller om det bedre kan svare sig at returnere geværet.
(har blot givet 3000,-).
Mvh Niels

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 02-11-09 05:43

On Nov 1, 7:27 am, "NI" <hm...@ni.dk> wrote:

> [...]
> om det kan betale sig eller om det bedre kan svare sig at returnere geværet.

Den lokale bøssemager har nok et bedre svar, men 500 til 1000 kr.

--
Niels

Fra : NI

Dato : 02-11-09 14:10

Tak for svaret. Jeg valgte dog at lade handlen gå tilbage, og fandt i stedet
et andet gevær, som passer bedre. Nu mangler jeg så bare nogle gode
rembøjler:)
Mvh niels