Dykker center Hurghada
Fra : Mgo

Dato : 02-11-09 05:24

Hej
Har planer om at tage en tur til Hurghada i januar.

Så var det jeg tæmkte at der må være nogen der kan anbefale nogle ok
dykkercentere, som er værd at bruge sin tid med?

Eller omvendet nogle man skal holde sig langt borte fra.

På forhånd tak

Michael

Fra : Soren 'theDiver' Rei~

Dato : 02-11-09 19:57

Mgo wrote:
> [...]
> dykkercentere, som er værd at bruge sin tid med?
>
> Eller omvendet nogle man skal holde sig langt borte fra.

Jeg kender Emperor Divers fra Sharm, og det er meget Prof.

Så jeg er ret sikker på deres center i Hurghada også er det.

--
Med venlig hilsen / Best regards
Søren Reinke, IDCS #505926, TDI Trimix

Fra : Jim Andersen

Dato : 03-11-09 09:31

Mgo wrote:
> Hej
> Har planer om at tage en tur til Hurghada i januar.

Så ses vi måske

> Så var det jeg tæmkte at der må være nogen der kan anbefale nogle ok
> dykkercentere, som er værd at bruge sin tid med?

Jeg var sidste år på 2 endagesture med

http://aquariusredsea.com/

Dem skal jeg også ud med i år.

> Eller omvendet nogle man skal holde sig langt borte fra.

Heldigvis nej.

/jim