Sunsite nede?
Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 31-10-09 19:25

Er der andre der kan hente fra Sunsite?

(Jeg har ændret server).

Fra : Erik Olsen

Dato : 31-10-09 19:32

Axel Hammerschmidt wrote:
> Er der andre der kan hente fra Sunsite?
>
> (Jeg har ændret server).

Jeg henter fra news.dotsrc.org, har ikke bemærket problemer.

--
Venlig hilsen/Best regards
Erik Olsen

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 31-10-09 19:42

Axel Hammerschmidt skrev:

> Er der andre der kan hente fra Sunsite?
> (Jeg har ændret server).

Som Erik nævner, er der ingen problemer. Dotsrc.org
opdaterer lystigt.

--
Herluf :·)

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 31-10-09 22:18

Hej

"Herluf Holdt, 3140" <herlufholdtFJERN@privat.dk> wrote:

>Som Erik nævner, er der ingen problemer. Dotsrc.org
>opdaterer lystigt.

Dog er den her kl. 22.20 extrem langsom, så noget er der galt...
--
M.v.h. Ole ®

"Skik følge, eller land fly"

Fra : Erik Olsen

Dato : 31-10-09 22:24

Ole Rasmussen wrote:
> Hej

> Dog er den her kl. 22.20 extrem langsom, så noget er der galt...

Hvordan langsom?

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 01-11-09 22:19

Hej

"Erik Olsen" <erik.olsen@ishoejby.dk> wrote:

>Hvordan langsom?

Ja nu kører den jo normalt igen :)

Den var langsom på den måde at det tog op til 3-4 minutter at logge på,
og den fortsatte i samme tempo. - De nyhedsgrupper jeg henter tager
normalt 20 - 25 sekunder, iaftes tog det vel op imod et kvarter...
--
M.v.h. Ole ®

"Skik følge, eller land fly"

Fra : Erik Olsen

Dato : 02-11-09 09:16

Ole Rasmussen wrote:
> [...]
> på, og den fortsatte i samme tempo. - De nyhedsgrupper jeg henter
> tager normalt 20 - 25 sekunder, iaftes tog det vel op imod et

Jeg har slet ikke haft tilsvarende problemer, heller ikke lødag kl.
22.20. Det tager mig normalt mindre end 5 sekunder at hente nyheder
(brevhoveder).